Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 08:48

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Sony H2 czy H5 a może Panasonic FZ-7 ??? 
Autor Wiadomość

Post Sony H2 czy H5 a może Panasonic FZ-7 ???
Jestem całkowicie zielony w temacie fotografii cyfrowej. Do tej pory zabawiałem się lustrzankami analogowymi i nadszedł czas na przesiadkę. Troche poczytałem (chyba za mało :( ), trochę pooglądałem (aż za dużo :) ) i mam poważny dylemat - co wybrać.
Spodobały mi się 3 apartaty:
Sony H2
Sony H5
Panasonic FZ-7
Fotografuję to, co niedzielny zapaleniec robi, a więc portrety dzieci, przyrodę, ciocię na imieninach czy też widoczki...
H5 bije oba aparaty matrycą (7 Mega) i potężnym ekranem do oglądania fotek, ale czy potrzeba przepłacać za ten ekran i matrycę? Może H2 wystarczy, zwłaszcza że wywoływane fotki odbijam w formatach pocztówki, niezmiernie rzadko powiększając coś dwukrotnie.
Czy możecie doradzić laikowi co ma wybrać? A może jakieś inne propozycje?

piątek, 10 listopada 2006, 15:48

Między Soniakami nie masz co się zastanawiać - zdecydowanie H5 - nowszy i bardziej poręczny, większy wyświetlacz i matryca. W porównaniu z Panasoniciem też wskazywałbym na H5, ale najlepiej weź oba do ręki i zobacz, który Ci bardziej odpowiada. Bo co do parametrów to wszystkie są porównywalne, jeden od drugiego lepszy o tyle o ile jest droższy.

czwartek, 7 grudnia 2006, 15:49