Teraz jest wtorek, 17 lipca 2018, 17:17

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 canon 400D , nikon d80, sony r1 ?? 
Autor Wiadomość
Post canon 400D , nikon d80, sony r1 ??
Witam wszystkich !!!
zaczne od razy by nie marnowac waszych oczu czytaniem glupot !!! jestem zainteresowany fotografia cyfrowa moze i nie mam w niej doswiadczenia ale praca przy robieniu zdjecia sprawia mi przyjemnosc i chcial bym dalej rozwijac moje zainteresowanie cyfra !!! jestem na czasie zakupu sprzetu !!! i ciagle mam watpliwosci co do niego !!! nie wiem na co sie skusic !!! wiem ze zdjecia nie robi aparat ale czlowiek wykorzystuje to urzadzenie by wykonac zdjecie !!! prosze was o pomoc ma troche pieniedzy i chcial bym je przeznaczyc na cos dobrego na tak zwany poczatek !!! ktory z modeli i dla czego proponowalibyyscie mi na poczatek !!! canon 400D , nikon d80, sony r1 !!! stac mnie tez by bylo na canone 30D w kicie !!! z gory dziekuje za odpowiedz ktora nadala by nowe swiatlo w tej sprawie !!!pozdrawiam !!! :)

niedziela, 17 grudnia 2006, 00:15

jak dla mnie to w gre by wchodzily 2 z wymienionych: n d80(kit 18-70) i canon 30d - skoro mowisz ze cie stac na nie. sonry r1 bym nie bral :wink:

ps: za taka nazwe tematu powinienes bana dostac :mrgreen:

Ostatnio edytowano niedziela, 17 grudnia 2006, 14:32 przez templar, łącznie edytowano 1 raz

niedziela, 17 grudnia 2006, 09:51

Zacznij od poprawnego tytułowania postów to raz...
...dwa Canon 30d jest bardzo fajny ale... w z kitem to nie pobawisz się - nie wiem jaką masz kase na wydanie... 30d + Tamron 17-50/2,8 XR Di II to juz jakiś początek ale... tamron to kolejne 1500 zł do kasy jaką wydasz na 30d

Wszystko zależy od tego ile chcesz sobie wydać na aparat i czy będziesz miał później kase na dodatkowe obiektywy

niedziela, 17 grudnia 2006, 10:14
Moderator

Zmieniłem temat i przeniosłem do odpowiedniego działu.

niedziela, 17 grudnia 2006, 15:41

1. obiektyw
2. obiektyw
3. obiektyw