Teraz jest czwartek, 21 czerwca 2018, 18:02

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Sportowy serwis internetrowy 
Autor Wiadomość

Post Sportowy serwis internetrowy
Witam

Prowadze sportowy serwis internetowy , zakupilem sobie canona 350D (chcialem 400D :x ) i myslalem ze wystarczy mi do robienia amatorskich fotek ze spotkan. Robiłem foty na meczu R.Slaska - R.Polski i calkiem dobre fotki zrobilem z bliska (mały zoom na kicie) dzis jechałem na turniej charytatywny w hali i jesem trocje rozczarowany poniewaz fotki wyszly bradzo rozmazane . Mimi braku umiejetnosci na automatyce w trybie SPORT powinny fotki wyjsc w skali 5/10 a wyszly 1/10 co mnie rozczarowało.
I tu moje pytanie ....

Co moge dokupic aby motki robione na meczach byly bardziej wyrazne niz dotychczas , moze jakis obiektyw tele ??

Nie jestem fotografem chce robic dobre fotki tanim kosztem CENA do JAKOŚĆ.

Mysle ze znajdzie sie tu wiele osob ktore fotografowalo juz na hali i stadionie w dzien i w nocy przy blasku jupiterów i znajda wskazowki dla laika . Z gory dziekuje i pozdrawiam :)

poniedziałek, 18 grudnia 2006, 00:51

Mysle ze problem rozwiaze ZEWNETRZNA LAMPA BŁYSKOWA a tele obiektyw tez nie powinien zaszkodzic :) :mrgreen:

Moja Galeria-> http://www.yedi.xx.pl

poniedziałek, 18 grudnia 2006, 01:06

Problem jest w tym ze lampe moge uzywac tylko z oddali poniewaz moge oslepic pilkaza.
Moze mała podpowiedz co do obiektywu.(CENA do JAKOŚC)

poniedziałek, 18 grudnia 2006, 01:25

bo to się rozchodzi o czasy jakie uzyskujesz na hali... kit jest ciemny (na zoomie ma jakos f5.6) a co za tym idzie czasy długie.
na jakim ISO robiłeś?
jak jesteś w hali ustaw sobie sam preselekcję przysłony na min czyli w kitowcu i zoomie 5.6 i zobacz jaki aparat czas dobiera... będziesz wiedział czy dasz rade zrobić zdjęcie czy nie. Nie wiem dokładnie ale uzyskanie czasu 1/100 to raczej minimum

poniedziałek, 18 grudnia 2006, 09:33

elfis, bez jasnego szkła f2.8 o zdięciach na hali możesz zapomnieć.