Teraz jest poniedziałek, 19 listopada 2018, 09:22

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Dylemat z wyborem...WAZNE! 
Autor Wiadomość

Post Dylemat z wyborem...WAZNE!
Witam wszystkich moderatorow :o

Jestem nowy w serwisie, wiec mam nadzieje, ze wszedlem na odpowiednie forum z listy, aby zadac pytanie.
Mam trudny problem z wyborem cyfrowego aparatu fotograficznego-wciaz probuje znalezc odpowiedz na pytanie czy wybrac CANON powershot A710IS czy moze drozszy Panasonic Lumix DMC-LX2 :? . Sprecyzuje o co dokladnie mi chodzi. Zalezy mi przede wszystkim na jakosci zdjec w roznych warunkach(przynajmniej do ISO 400, bo inne wysokosci to juz sa i tak tragiczne(choc nie wiem co to jest to high iso)) i wszystkim co sie z nimi wiaze-ostrosc, abberacje chromatyczne, nasycenie kolorow, realizm itp. (ale np. format 16:9 nie jest dla mnie super wazny), dobrej jakosci filmow-bez "zacinania" plynnych (pal licho dlugosc, bo max 8min w canonie starczy), cena tez nie jest mi obojetna, bo jesli nie oplaca sie wywalic paru stow wiecej na lumixa(w porownaniu do canona) to ma znaczenie(ale nie kluczowe), wazna dla mnie jakosc obiektywu i ekranu lcd.
Nie interesuje mnie natomiast ergonomia, ciezar, wyglad

Nie jestem znawca cyfrowek, bo to ma byc moj pierwszy aparat, a nie chce popelnic bledu-jedyne co, to troche poczytalem o cyfrowych aparatach na necie i w gazetach fotograficznych, wiec moje male pojecie jest czysto praktyczne(zwlaszcza, ze na jednych serwisach przykladowe zdjecia danym aparatem z ta sama czuloscia iso wychodza super na innych serwisach sa slabe).

Bede wdzieczny, jesli ktos zechce mi pomoc.

wtorek, 27 marca 2007, 13:02

Kompakt / hybryda i dobre ISO 400 to jedynie Fuji.

wtorek, 27 marca 2007, 16:06

środa, 28 marca 2007, 16:02

Porównaj ISO 400 z TZ1 z ISO 800 Fuji F30 i przestań mi tu pisać cokolwiek o Panasoniku
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf30/page12.asp