Teraz jest poniedziałek, 18 czerwca 2018, 11:07

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Co powinnam kupić nowego lub używanego? 
Autor Wiadomość

Post Co powinnam kupić nowego lub używanego?
Nie wiem, czy ktoś mnie jeszcze z forum pamięta, jestem grafikiem - w swoim czasie udzielałam się trochę w wątkach o photoshopie;) miałam Z2 - byłam z niej całkiem zadowolona - niestety nóg dostała - a mnie niezbędny do życia jest aparat...

doradźcie, co teraz warto kupić...
przyjaciółka pożyczyła mi swojego olka 5060, bo aktualnie foci zenithem fantastyczne czb. zdjęcia:) przyznam, że całkiem niezłe zdjęcia robi, ale... moxe warto coś nowszego, innego?

z nówek wpadły mi w oko dwa aparaty: fuji 9600 i olek SP-550...
czy któregoś warto?

robię sporo zdjęć - różnego rodzaju, w tym makro, w aparacie ważne by była: dobra optyka, jasny obiektyw, opcje manualne, mało szumów, możliwość robienia filmików z dźwiękiem itp.

rozważam zakup, i nowego, i używanego sprzętu - proszę o Wasze rady, opinie - przez te kilka lat naprawdę sporo się zmieniło...

pzdr
Kati

sobota, 21 kwietnia 2007, 09:38

nie wiem jak z filmikami ale dorzuć do kręgu zainteresowań sony R1 ze względu na jasny i dobry obiektyw.

niedziela, 22 kwietnia 2007, 15:36

no i doszło mi nowe kryterium - mąż mój nurkuje od pewnego czasu - więc aparat powiniem mieć dostępną obudowę w cenie nieprzepraczającej wartość aparatu;P

niestety fuji odpada, sony r1 niestety rownież
pozostają liczne olki - jak się zorientowałam - lubiane przez nurków - do SP550 jakoś się chyba nie przekonam - ale chwalą 5060, 7070 i 8080... co wy na to?

w oko wpadł mi również canon g7, dla męża się nadaje, jak dla mnie też ma mniej więcej co potrzeba - można dokupić trochę akcesoriów...

na porownalam sobie tu foty z różnych aparatów - no g7 ładnie wychodzi - ale może ma jakieś ukryte wady...?

mam mętlik;P

pzdr
Kati

niedziela, 22 kwietnia 2007, 22:19
niestety fuji odpada, sony r1 niestety rownież