Teraz jest piątek, 20 lipca 2018, 09:04

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
 Sony H7 vs. Canon S5 ? 
Autor Wiadomość

Post Sony H7 vs. Canon S5 ?
Witam,
jestem tu nowy i stoję właśnie przed wyborem aparatu. Byłem zdecydowany na Sony H7, ale w fotojokerze sprzedawca pokazał mi niewiele droższego Canona S5...

MOze zaczne od tego do czego potrzebuje aparat. Jestem amatorem, nie mogę poświęcić zbyt wiele czasu na studiowanie fotografii, ale chciałbym miec możliwość odejścia po jakimś czasie od automatu i poeksperymentowania z ustawieniami ręcznymi. Oczywiście w dużej mierze dokumentowanie wyjazdów wakacyjnych ;) nic co miałoby związek z profesjonalną fotografią.
Za Canonem przemawia tanai eksploatacja (SD, zasilanie) ale czytalem opinie nt jego delikatnej optyki (stabilizacja ktora nie podlega gwarancji)
SOny to niestety egzotyczna karta pamieci i drogi dodatkowy akumulator.
Podobno Canon oferuje lepszą optykę niż SOny (zawsze myslałem za Carl Zeiss to gwarancja jakości)
Będę wdzięczny jeśli któyś z doświadczonych kolegów pomoże mi z tym wyborem (oczywiście nie ograniczam sie do tych dwóch modeli)
pozdrawiam

niedziela, 27 stycznia 2008, 20:21
Nie wiem co oferuje Canon,ale skoro jest droższy to zapewne jakośc zdjęc ma lepszą.Najlepiej sam zobacz zdjęcia z Sony H7 http://pl.pixel-peeper.com/digicams/?camera=623 -pod każdym zdjęciem jest odnośnik do fotki w pełnym rozmiarze i najlepiej właśnie takie oglądaj.
Jeśli chcesz aparat o podobnych rozmiarach do Sony H7,ale o dużo lepszej jakości zdjęc to poszukaj w sklepach Fuji Finepix 6500fd - bardzo chwalony sprzęt.Jedyny minus to brak stabilizacji optycznej.

poniedziałek, 28 stycznia 2008, 13:52
Post Re: Sony H7 vs. Canon S5 ?
slawekj74 - o Sony zapomnij. Ten Fuji o o ktorym wspominal johny1974 jest dobry tyle ze nie jest juz produkowany wiec z dostepnoscia moze byc ciezko.