Teraz jest niedziela, 16 grudnia 2018, 22:10

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Początkujący, Olek Canon a może Sony 
Autor Wiadomość

Post Początkujący, Olek Canon a może Sony
Witam, długo długo przymierzałem się do kupna aż w końcu nadeszła ta chwila. Na początku pojawiły się pomysły nad kupnem 400d lub teraz nawet 450d, ale lipne kitowe szkła i ceny tylko za nazwę postanowiłem bardziej przyjrzeć się Olkom. No i wybór padł tylko teraz pozostały mniejsze czy większe wątpliwości.
Wydać chcę ok 3000zł ale jak trzeba będzie to troszkę jeszcze wygrzebię, ale to w ostateczności.
Jestem amatorem i jedyne co mnie łączy z fotografikami to pasja i chęć robienia dobrych zdjęć. Po prostu mi się to podoba. Wychodzę z założenia, że jak kupować to raz a dobrze. Przy okazji panoramy mi się marzą, ale to tak na marginesie.
Przechodzę do meritum. Zastanawiam się nad e-510, e-330, ale czytałem też testy e-300 i innych. Który z Olków właśnie mi byście polecili i coś co jest dla mnie najważniejsze dlaczego? Oczywiście na razie zostają kitowe obiektywy, ale z przyszłością oczywiście zmienią się.
Przy okazji co mi się przyda na początek oprócz samego body i szkieł. Torba, ładowarka, zapasowe aku, ale ze sprzętu takiego już z samym robieniem zdjęć związane, np lampa, filtry czy osłona przeciwsłoneczna. Które z tych rzeczy mogą mi się na początek przydać.

Co do Canona to jak on wypada w porównaniu do tych aparatów? Dajmy na to, że kupił bym do niego od razu dobry obiektyw ze stabilizacją.

Tak samo proszę o sytuację z Sony A100

Z góry dziękuję za odpowiedź.

PS. Użyłem opcji szukaj, lecz nadal mam wątpliwości.

poniedziałek, 7 lipca 2008, 20:53

Post Re: Początkujący, Olek Canon a może Sony
zejnowski napisał(a):
Wydać chcę ok 3000zł ale jak trzeba będzie to troszkę jeszcze wygrzebię, ale to w ostateczności.