Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 23:11

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 Olympus E410 czy Sony A200 ? 
Autor Wiadomość

Post Olympus E410 czy Sony A200 ?
Co wybrać Olympus E410 14-42 czy Sony A200 DT 18-70mm ?
Jestem amatorem ale nie z tych co kompletnie nie wiedzą o co chodzi....a tzw. kumatym więc nie polecajcie mi czegos tańszego i lepszego na poczatek :]
Poprostu musze wybrać albo jeden albo drugi.
dzieki za pomoc

czwartek, 28 sierpnia 2008, 21:46

Post Re: Olympus E410 czy Sony A200 ?
Ja bym bral A200
Sa tacy co lubia format 4:3 a inni nie, startujesz z najnizej polki lustrzanek, idac ta droga wkoncu ("prawdopodobnie") zechcesz czegos wiecej, zaczna sie prace zlecone, śluby, imprezy rodzinne, jakies foty do reklam, iu nadejdzie czas na zmiane. Nauczysz sie kadrowac zdjecia w formacie 3:2 wowczas nie bedziesz mial problemu aby przesiac sie na jakikolwiek inny sprzet nie nazywajacy sie Panasonic lub Olympus a jak wiadomo te sprzety nie wykorzystywane sa np w reporterce.
Oczywiscie za chwile jacek2004 sie wtraci ze system olka jest najlepszy. Niema najlepszego systemu, sa tylko kompromisy cos za cos. Olek to linia prostya od E-410 (dla przykladu) do E3 moze w przyszlosci E5 ale to zawsze bedzie matryca mocno szumiaca, w niektorych wypadkach jest to niedopuszczalne. Sony zarabia bardzo duzo pieniedzy stac ja na rozwijanie matryc, tak wiec ich matryce mozesz i masz w wielu aparatach np sony, nikon.
Canon ma swojego cmosa, sony rowniez ktory jest lepszy nie wiadomo. Zaden z moich znajomych nie wybral Olympusa, chodz startowali z UZ Olka, wszyscy ktorzy poszli droga fotografi osiedli na Nikonach, badz soniakach - dlaczego oto trzeba by ich zapytac...

piątek, 29 sierpnia 2008, 10:17
rash napisał(a):