Teraz jest sobota, 17 listopada 2018, 08:49

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 6 modeli do wyboru (dla taty) :) 
Autor Wiadomość

Post 6 modeli do wyboru (dla taty) :)
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj nowicjuszem i chciałem poprosić o pomoc w wyborze aparatu dla mojego taty. Jest to człowiek starej daty z grubymi palcami (czyli przydałaby się wygoda i ergonomia użytkowania) niezbyt znający się na technice, jednak czasami lubi eksperymentować :)
Potrzebuje aparatu, który tu zwiecie "małpką" a ja znam pod nazwą "idiotenaparat" :lol: Ale jak się znajdzie parę ustawień manualnych to tez bardzo dobrze bo jak już wspominałem tata lubi się bawić:)
Cena najdroższego to około 2000zl i maksymalnie do takiej granicy szukam aparatu :)
Zaznaczam że lustrzanka odpada ze względu, głownie na cenę i to że do lustrzanki po prostu trzeba się znać :P
Te modele które przedstawiłem mają dość spore zoomy i w sumie są przydatne. Tata lubi przyrodę i mógłby "ustrzelić" czasami jakiegoś ptaszka :lol:
Fajnie by było gdyby miał paluszki a nie akumulatorek, no ale to najmniejszy problem. Męczymy się teraz, można pomęczyć sie i z nowym :P

Przez parę dni buszowałem po forach i oto co znalazłem:

- Fujifilm Finepix S100FS - Najdroższy z zestawienia, ale kusząca jest propozycja większej matrycy:) Jednak gdzieś wyczytałem że przy większym zumie nie robi za ciekawych zdjęć.

- Fujifilm FinePix S8100fd - Trochę brzydki ale jeden z tańszych. Jednak o jakości zdjęć nie mogę dużo powiedzieć.

- Fujifilm FinePix S9600 - O tym można powiedzieć, że tani i w miarę dobry, ale mimo wszystko ludzie narzekają (podobno słaby auto focus i cos tam jeszcze)

- Nikon Coolpix P80 - No głownie firma, ale podobno problemy z ostrością ma:)

- Olympus SP-570 UZ - podobno ma sporą aberracje chromatyczną, ale za dużo też nie mogę powiedzieć.