Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 02:29

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Trust 770z 
Autor Wiadomość
Post Trust 770z
Witam.
Noszę się z zamiarem kupna aparatu cyfrowego. Odwiedzam Wasze forum od kilku dni, przeglądam posty z opiniami o aparatach i porady dotyczące kupna.
Zauważyłem, że opinia o aparatach firmy Trust nie nalezy do najlepszych.
Ja jednak szukam aparatu do czysto amatorskich zdjęć.
Zależy mi na:
-niskiej cenie zakupu i użytkowania (karty pamięci)
-rozdzielczosci min. 2.0MP
-zoom'ie optycznym
-możliwości nagrywania sekwencji filmowych z dźwiękiem
-wyjściu TV

I właśnie trust 770z spełnia wszystkie te kryteria.

Nastronie producenta jest informacja, że posiada on matrycę CCD firmy sony. Nie znam się, ale jak dla mnie: to chyba dobra informacja.

Czy mieliście może kontakt z tym aparatem? I jak myślicie: czy do robienia zdjąć na wakacjach i na imprezkach domowych aparat wystarczy? Ewentyalnie co innego polecilibyście w podobnej cenie?

Aha. Nie znalazłem wielu opinii na forum dotyczacych aparatów firmy Premier. Chodzi mi konkretnie o model dc2300, ale ogólne sugestie co do producenta tez mile widziane :)

Z góry dziękuje za wszystkie opinie i sugestie.

środa, 4 lutego 2004, 15:16