Teraz jest środa, 26 września 2018, 17:09

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
 Jaki CANON do reportażu weselnego POMOCY !!! 
Autor Wiadomość

Post Jaki CANON do reportażu weselnego POMOCY !!!
Witam

Postanowilem do moich uslug video dodac równiez reportaz foto z calej imprezy wesela chce kupić lustrzanke ale niestety totalnie sie nieznam jeszcze na tym ;/

niewiem jaki model bedzie dla mnie wystarczający jeśli chodzi o reportaże (rowniez jak bedzie trzeba to plener)
Chcialbym kupic 50d ale niewiem bo moze nie potrzebuje az tak drogiego body - moze kupic jakis nizszy model a do tego lepszy obiektyw ???

Co do obiektywu chce kupic narazie obiektyw np 17 -85 f2,8 cos takiego... wiem tylko ze ma byc JASNY ale tez niewiem jakiej firmy bo tych zamienników oryginału jest wiele ;/

Bardzo was proszę poradźcie coś !!!
Pozdrawiam

niedziela, 5 kwietnia 2009, 15:49

Post Re: Jaki CANON do reportażu weselnego POMOCY !!!
Witam! Nie mam wiele doświadczenia,ale myślę że Canon 40D w zupełności wystarczy,jestem szczęśliwym posiadaczem tego Super aparatu,Jestem w pełni zadowolony z jego możliwości.Co do obiektywu to nie pomogę.Posiadam efs 18-55.Pozdrawiam

niedziela, 5 kwietnia 2009, 19:53

idealnym rozwiązaniem do wesel i profesjonalnych zdjęć będą lustrzanki pełno klatkowe - ale uprzedzam one kosztują i to duuzo, do tego dodać obiektywy - troszkę kasy pójdzie, ale osobiście uważam ze nie trzeba mieć aż tak drogiego sprzętu.
canon, nikon, pentax, sony spokojnie wystarcza ale ważne aby były to lustrzanki no i jasne obiektywy, możesz tez kupić filtry do efektów specjalnych, będziesz miał więcej bajerów, ale nie jest to konieczne, liczy się twoja inwencja

niedziela, 24 maja 2009, 23:33

Totalnie się na tym nie znasz? To po co chcesz wchodzić w ten rynek? Usługi filmowania z fotografowaniem możesz połączyć w inny sposób, np. współpracując z jakimś fotografem, który będzie to robił pod Twoją nazwą firmy... A tacy zazwyczaj mają swój sprzęt.