Teraz jest wtorek, 25 września 2018, 03:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Canon 60d i martwe piksele 
Autor Wiadomość

Post Canon 60d i martwe piksele
Witam. Dzis dostalem paczke z moim nowym Canonem 60d. Podczas testowania video zobaczylem martwy czerwony piksel, no i sie troszke wkurzylem. Porobilem troszke zdjec i za kazdym razem go widzialem. Jestem poczatkujacym fotografem, wiec nawet nie pamietam z jakimi ustawieniami robilem zdjecia. Ale do rzeczy. Znalazlem na forum anglojezycznym zeby zrobic czyszczenie matrycy, co powinnno pomoc. Zrobilem kilka razy no i rzeczywiscie nie widze tego piksela albo jestem slepy. Ale zaczalem zglebiac temat, szukajac informacji na ten temat i znalazlem cos takiego ze wiekszosc matryc ma jakies piksele swiecace na dany kolor. Najlepiej jest zrobic zdjecie z dlugim czasem naswiet;ania i podono wychodzi wszystko na wierzch. Tak tez zrobilem i rzezywiscie znalazlem tym razem niebieski w lewym gornym rogu. I teraz pytanie. Wymieniac czy nie. Dodam ze gdy robie zdjecia z normlanym czasem naswietlania, to tego piksela nie widac, natomiast jak ustawie kilka sekund to jest on widoczny. Czyli wyszlo na to co pisali gdzies tam ze w takich warunkach widac pikmsele i ze to niby nic niezwyklego (pisali nawet zeby sie nie przestraszyc:) Prosze mi powiedziec czy to naprawde jest normapne,? Czy zdażają sie matryce kompletnie wolne od martwych pikseli. Nie przeszkadza mi to jakos strasznie racej ale jesli okaze sie ze takie matryce istnieja to bede chcial wymiany, tym bardziej ze mam możliwośc. Dodam ze mieszkam w Stanach i z wymian oddaniem nie byłoby problemu, tylko ze moze sie okazac ze dostane nowy i bedzie to samo, bo np to jest normalne. A wiec jest normalne czy nie? Przepraszam jesli bylem malo konkretny.

czwartek, 3 lutego 2011, 04:45

Post Re: Canon 60d i martwe piksele
Małe podsumowanie.