Teraz jest środa, 26 września 2018, 16:47




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Macro Canona G5 
Autor Wiadomość
Post Macro Canona G5
napiszcie, jak sie sprawuje G5 w foceniu w trybie macro? Czy ten aparacik w ogole sie do tego nadaje?


środa, 3 marca 2004, 16:50
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 11 lutego 2004, 21:03
Posty: 742
Lokalizacja: Poznań
Post 
Coś ty, nie nadaje się absolutnie :P

Zapraszam http://www.negatyw.w.pl >galeria>makro

_________________
Fullfrejm + 24-200 L 2.8 :)

http://www.negatyw.org


czwartek, 4 marca 2004, 11:51
Zobacz profil
Post macro
heh, no rzeczywiscie, calkiem calkiem, choc Nikos 4500 to nie jest ;-)

Mam jeszcze jedno pytanko :-) Czy macro G5 jest lepsze od G3? Bo przyznam sie szczerze, ze ogolnie bardziej mi sie podobaja fotki G3, ale podobno wlasnie G5 ladniej foci macro, a macro jest dla mnie bardzo wazne :-/ A moze macro G3/G5 jest na tym samym poziomie?

Dzieki!


czwartek, 4 marca 2004, 14:18

Dołączył: czwartek, 13 maja 2004, 16:29
Posty: 4
Lokalizacja: Opole
Post makro G5
Mam G5 od wczoraj :)
Na razie jestem bardzo zadowolony, trudno więc o obiektywną ocenę.
Makro na razie testuję i jesli tylko bedę miałtroche informacji (fotek) dam znać.

Pozdrawiam...


wtorek, 25 maja 2004, 18:14
Zobacz profil

Dołączył: środa, 26 maja 2004, 12:05
Posty: 2
Lokalizacja: Starachowice
Post 
Macro zawsze można wspomóc ;)

_________________
Pozdrawiam


środa, 26 maja 2004, 19:13
Zobacz profil
Post 
Macro w G3 i G5 jest identyczne z racji identycznego obiektywu, na g5 jest troche lepsze ze wzgledu 5MP a nie 4, jednak praktycznie prawie sie nie da odczuc roznicy.


niedziela, 8 sierpnia 2004, 01:06
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL