Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 21:30

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Jaki statyw pod Canon 550D 
Autor Wiadomość

Post Jaki statyw pod Canon 550D
Hej,

potrzebuję statyw pod canona. Jestem początkującym fotografem, mam lustrzankę od roku. Robię głównie zdjęcia żywności i chciałbym wyeliminować trzęsącą się rękę xD! Więc to by był taki statyw tak naprawdę na biurko.

Na co warto zwracać uwagę?

środa, 25 lipca 2012, 00:17

Post Re: Jaki statyw pod Canon 550D
Wybór statywu nie jest taki prosty jakby się mogło wydawać wbrew pozorom, na wiele rzeczy trzeba zwrócić uwagę. Przede wszystkim na wielkość, dostosowanie do Twojego wzrostu, jego masę, na to czy posiada od razu wbudowaną głowicę- lepiej żeby miał. Dobrze jak ma nogi zbudowane z wielu części, ale takie z dobrą blokadą, żeby były stabilne. No to by było na tyle, ale ja jako kobieta, ostatnio choruję na ten: Statyw SIRUI T-005 z głowicą C-10 Niebieski, bo jest po prostu śliczny.

sobota, 28 lipca 2012, 00:45

Dzięki za propozycję, statyw spodobał mi się do czasu gdy zobaczyłem cenę. tysiak to 10 razy za dużo jak na ten mój zakup. Zależy mi na robieniu dobrych zdjęć, ale tyle kasy nie włożę w to. Najchętniej był kupił statyw do około 100 zł. A teraz jeszcze ta głowica, nie wiedziałem, że to się osobno kupuje.

Aparat będzie ważył około 2.5 - 3 kg, obiektywy do makro trochę ważą. Mam obecnie tzw kitowy obiektyw, ale planuję kupić lepszy do zbliżeń.

Więc podsumowując: (statyw + głowica) do około 100zł na moje potrzeby ?

niedziela, 29 lipca 2012, 13:15

No co Ty mówisz jaki tysiak;) Trzeba dobrze poszukać naFoto-Tipmasz go za 295 zł- wiem bo sama się przymierzam do kupna a szalona nie jestem ;) Tak do 100 zł to powiem Ci szczerze, że raczej nie znajdziesz, a nawet jeśli to zaraz Ci się rozsypie, nie będzie trzymał pionu i będzie ważył z tonę. Lepiej poczekaj trochę i poodkładaj trochę więcej pieniążków, bez sensu wyrzucać pieniądze w błoto, lepiej kupić raz w życiu a porządnie!