Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 13:34

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 uszkodzony canon powershot g10- naprawiać czy kupić nowy? 
Autor Wiadomość

Post uszkodzony canon powershot g10- naprawiać czy kupić nowy?
Witam! proszę o wyrozumiałość- nie znam się kompletnie na aparatach..
Mam prośbę o poradę: mam aparat canon powershot g10 który spadł mi jakiś czas temu, powyginał się przedni pierścień, powstały drobne rysy na przedniej soczewce i zaczęły się zbierać "paprochy" między soczewkami- jest to widoczne na zdjęciach (głównie na ciemnym tle i pod światło) i czasami aparat nie łapie od razu ostrości. W punkcie serwisowym (nie jest to oficjalny punkt canona) zaproponowano mi naprawę (wymianę uszkodzonych części czyli chyba całego obiektywu) za ok. 460 zł- nie chcieli powiedzieć ile z tej kwoty to koszt części a ile robocizny ani nawet jakie to dokładnie części...
Moje pytanie brzmi czy warto inwestować taką kwotę w naprawę 5-letniego kompaktu? czy może lepiej dołożyć do nowego aparatu? a jeśli tak to jaki model moglibyście polecić? raczej musiałby to być kompakt ponieważ chcę ten aparat zabrać w podróż podczas której odpada noszenie ciężkiej lustrzanki. Myślałam też o bezlusterkowcu ale z tego co słyszałam porządny kompakt robi lepsze zdjęcia niż bezlusterkowiec tylko z obiektywem kitowym?
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam!

niedziela, 30 listopada 2014, 14:29

Post Re: uszkodzony canon powershot g10- naprawiać czy kupić nowy?
Moim zdaniem nie warto inwestować takich pieniędzy w 5 letni kompakt. Na rynku są obecni bardzo dobre kompakty w dobrych cenach. Wszystko zależy zawsze jaki budżet mamy na nie przeznaczony.

Jeżeli rzeczywiście jesteś zdecydowana na kompakt to można się zastanowić nad: Canon G16 albo nowy model Canon G7X - sam ostatnio go kupiłem w http://digital24.pl