Teraz jest wtorek, 24 kwietnia 2018, 12:30




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
 Canon EOS 300D a Nikon D70 
Autor Wiadomość
Post Canon EOS 300D a Nikon D70
:D Cześć mam spory dylemat, chcę kupić lustrzankę cyfrową ale wacham się którarobi lepsze zdjecia i która lustrzanka jest bardziej optymalna dla zaawansowanego amtora.
Canon EOS 300D czy Nikon D70 proszę was o pomoc.
Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję






Piotras


niedziela, 25 kwietnia 2004, 18:20

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Ja z tych dwóch zdecydowanie wolę Nikona D70 (z obiektywem Nikkor 18-70mm)
- wyraźnie lepsza optyka od standardowej 300D - rysuje ostrzej, mniej zniekształca
- lepszy pomiar światła
- wygodniejsza obudowa z lepszych tworzyw
- nie jest tak okrojony z funkcji, jak EOS300D
300D też nie jest złym aparatem, ale myślę że warto zapłacić trochę więcej, by mieć sporo lepszego Nikona.


niedziela, 25 kwietnia 2004, 19:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
a czym pstrykasz TomekK na codzien? :)
większość opinii jakie czytałem od ludzi którzy mieli możliwość pstrykać te same fotki 300D i D70 stawiało wyżej jakość zdjęć canona...obiektyw z D70 też sie ponoc dziwnie zachowuje przy przesłonach od 11 w góre...
fakt że ma więcej opcji ale moim zdaniem, któy jest lepszy, to każdy musi sobie odpowiedziec sam pod kątem swoich priorytetów...

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


niedziela, 25 kwietnia 2004, 22:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
Dużo lepszym wyborem jest D70 ponieważ:

- 300D nie ma możliwości ustawienia kompensacji błysku :!: :!: :!:
- 300D jest sporo wolniejszy
- 300D ma obudowę, która NA PRAWDĘ trzeszczy. Pobaw się 300D w jakimś cichym sklepie fotograficznym (byle nie MMakrkt bo tam jest za głośno). Mnie te trzeszczenie przeraziło.

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


niedziela, 25 kwietnia 2004, 22:56
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
pstryknłaem 300D prawie 2000 fotek i nigdy mi nic nie zatrzeszczało...:)
chyba jakieś egzemplarze mieliście które spadły komus pare razy :D

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


niedziela, 25 kwietnia 2004, 22:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
Nie jest to wykluczone, przecież modele które oglądałem stały sobie na wystawie i pewnie nie byłem pierwszym który je miętosił ;)

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


niedziela, 25 kwietnia 2004, 23:17
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Na codzień pstrykam Dynaxem 505si Super (tak, tak, analog, zresztą nie jakichś wysokich lotów) od czarnej roboty cyfrówkowej mam Olympusa C-300. Tak więc nie jestem ani z drużyny Canona, ani z drużyny Nikona.


poniedziałek, 26 kwietnia 2004, 18:14
Zobacz profil
Post 
- 300D nie ma możliwości ustawienia kompensacji błysku :!: :!: :!:

Jestes w bledzie, wystarczy zainstalowac inne firmware i kompensacja blysku jest.
Mozna tez kupic lampe 550 EX ktora jest z kompensacja blysku

- 300D jest sporo wolniejszy

Tak wynika z instrukcji obslugi, w rzeczywistosci D70 jest niewiele szybszy

- 300D ma obudowę, która NA PRAWDĘ trzeszczy. Pobaw się 300D w jakimś cichym sklepie fotograficznym (byle nie MMakrkt bo tam jest za głośno). Mnie te trzeszczenie przeraziło

Chyba trafil ci sie jakis Canon ktorym ktos rzucal o podloge:)
Obudowa jest bardzo solidna, nic nie trzeszczy, znakomicie pasuje do reki.
Jak zalozy sie dodatkowy grip ( czego nie ma D70) aparat jest znakomicie wywazony, punkt ciezkosci zdecydowanie sie obniza.
Przy zdjeciach z tele jest to duzy plus

zdrowka
sztajmes


sobota, 1 maja 2004, 16:15
Post Re: Canon EOS 300D a Nikon D70
Zdecydowanie proponuje 300D

Nie ma co sie rozpisywac , po prostu robi duzo lepsze zdjecia;)

zdrowka
sztajmes





D Cześć mam spory dylemat, chcę kupić lustrzankę cyfrową ale wacham się którarobi lepsze zdjecia i która lustrzanka jest bardziej optymalna dla zaawansowanego amtora.
Canon EOS 300D czy Nikon D70 proszę was o pomoc.
Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję






Piotras[/quote]


sobota, 1 maja 2004, 16:19
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 5 maja 2004, 11:35
Posty: 153
Lokalizacja: Caversham
Post 
dobre pytanie napiszcie cos wiecej, bo po wakacjach planuje zakup jednego z tych aparatow, w sumie mam analoga EOS'a 300 i wole teoretycznie Canona (BLACK BODY :!: ) no ale jesli Nikon bylby lepszy i ewentualnie zszedl jeszcze z ceny, to bym sie zastanowil :idea:

Napiszcie cos wiecej, albo dajcie jakies linki jesli sa w necie do jakiegos porowanania fachowego, ok :?:

Gr8 Thx


środa, 5 maja 2004, 19:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
http://www.imaging-resource.com/PRODS/D70/D70A.HTM

tu jest fajna tabelka porównawcza

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


środa, 5 maja 2004, 19:37
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Na stonie http://www.fotopolis.pl pojawił się test D70 (w odniesieniu do 300D). W wielu aspektach pokrywa się z moimi odczuciami.


środa, 5 maja 2004, 20:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 5 maja 2004, 11:35
Posty: 153
Lokalizacja: Caversham
Post 
dzieki serdeczne chlopaki :P


środa, 5 maja 2004, 20:55
Zobacz profil
Post 
Przyznaje ze juz sam nie wiem co mam myslec. Czesc opinii jest co najmniej wroga wobec d70 i stoji w absolutnej sprzecznosci z testami, w ktorych porownywano te aparaty. We wszystkich testach jakie czytalem autorzy twierdzo ze d70 jest leprzy, bo nie zmusza do calkowitego zawierzenia automatyce, udostepnia rowniez kilka mechanizmow ktorych w eosie po prostu nie ma. Co wiecej w zadnym porownaniu nie znalazlem opinii ze d300 daje leprze zdiecia. Co wiecej w czesci testow autorzy wprost sa oczarowani Nikonem.
O co zatem chodzi, czy te wszystkie testy to bzdura a ich tworcy sa oplaceni przez Nikona?
Sam mam 300d ale bawilem sie rowniez Nikonem i uwazam ze zasluguje na te pozytywne opinie. Jakie jest wasze zdanie?


środa, 5 maja 2004, 21:09
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 kwietnia 2004, 13:43
Posty: 116
Lokalizacja: Poznań
Post 
że nie da sie jednoznacznie okreslić co jest lepsze :)
te dwa aparaty to dwa różne systemy: canon i nikon - canon był pierwszy z 300d, nikon więc podpatrzył i dał d70 to co nie ma 300D
jak ktoś już ma lustrzanke któreś z tych firm to kupi dslra tej samej firmy aby nadal korzystac ze szkieł, lamp itp
wybór czy d70 czy 300d jest dziecinnie prosty kiedy dobrze wiemy co potrzebujemy w aparacie :) jeśli nie wiemy to w sumie nie ma większego znaczenia co kupimy...przez długi czas nie zauważymy różnicy :) a jak już sie wprawimy, poczujemy bakcyla fotografowania, bedziemy wiedziec co potrzebne w aparacie to i tak przyjdzie czas wymiany body...kupimy pewnie ciut lepsze, nowoczesniejsze, szkła nam zostaną...:)

_________________
...professionals only have a bigger trashcan


środa, 5 maja 2004, 21:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL