Teraz jest piątek, 20 kwietnia 2018, 12:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Canon G5 - wystarczajaco szybki? 
Autor Wiadomość

Post Canon G5 - wystarczajaco szybki?
Witam
Chce kupic sobie G5, i chcialbym sie dowiedziec (poniewaz jestem amatorem i zaczynam dopiero przygode z cyfrowka) czy model ten bedzie wystarczajaco szybki na tyle, aby dalo sie nim zrobic fotosy podczas pokazow, czy zawodow sportowych (np. judo gdzie sa bardzo szybko wykonywane roznego rodzaju techniki). Zastanawiam sie jeszcze nad Z3 ale zdania dotyczace tego aparatu sa podzielone. Prosze o wasze opinie. :lol:

niedziela, 8 sierpnia 2004, 18:42

G5 nadaje sie do wszystkiego oprócz zdjęć sportowych.

niedziela, 8 sierpnia 2004, 19:45
Moderator

Naprawdę szczerze weź Minoltę. G5 nie dorównuje Z1, nie wspominając Z3. Ale nie tylko szybkość jest ważna!!! Nawet nie wiesz ile Ci da taki duży zoom i stabilizacja.

niedziela, 8 sierpnia 2004, 23:29

Nie słuchaj tych zapatrzonych w jedną firmę ludzi, co post to polecają Minoltę. Przecież to się niedobrze robi. Moje przygody z cyfrówkami pozwalają wysnuć stwierdzenie, że wśród cyfrowych kompaktów pierwsza liga to Olympus i Canon. A w ogóle, to idź gdzieś do sklepu, weź aparat do ręki i porównaj.

PS. Do bonnuma - a może A1 się nadaje dużo bardziej do zdjęć sportowych ?? Ha, ha, to tak, jakby posiadacze Fiata 126 i 126bis kłócili się, który ma większe przyspieszenie.. O jakich przyspieszeniach tu mowa!