Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 03:59

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Zewn. lampa do Canona 300D - co oprócz Canonowskich EX? 
Autor Wiadomość
Post Zewn. lampa do Canona 300D - co oprócz Canonowskich EX?
Chcę kupić lampę do 300D. Ale nie chcę wydawać horrendalnych kwot na raczej średnie (według mnie - jeśli chodzi o stosunek jakość/cena) lampy Canona serii EX. Mam na oku Sunpaka PZ5000 AF, niby ma E-TTL, ale nie jestem do końca przekonany, czy będzie działać z cyfrówką. Sunpak 4000 na przykład nie działa nawet w manualu.
Na pewno są tu jacyś użytkownicy EOSa 300D i na pewno ktoś już się bawił zewnętrznymi lampami (bo ta wbudowana to prawdziwa tragedia), więc proszę Was o jakąś radę w tym temacie. Może ktoś mi poleci jakąś inną lampę, kosztującą mniej niż EX-y, z ruchomą głowicą zoom, liczbą przewodnią powyżej 40.
To jak, pomożecie?:)

sobota, 13 listopada 2004, 19:19

Nie znam się, ale coś napiszę - witekb, dobre podejście 8)
Nie polecilem zadnej lampy, tylko powiedzialem cos o poscie jednego z gosci, o tym krotkim poscie cytuje "Spierdalaj". A co do lamp do 300D to sie na nich nie znam, jedyna rzecz, ktora widzialem o lampach to wlasnie artykul o przystosowywaniu starych (tanich) lamp do wspolpracy z aparatami cyfrowymi a o ile sie nie myle to 300D jest takowym :)
EDIT: Stare lampy Ciebie pewnie nie interesuja bo szukasz czegos z funkcjami, mam nadzieje,ze ktos Ci podpowie co wybrac ja mimo najszczerszych checi nie moge, po prostu brak wiedzy o takim sprzecie

Ostatnio edytowano sobota, 13 listopada 2004, 23:58 przez witekb, łącznie edytowano 1 raz

sobota, 13 listopada 2004, 23:49

Jesli chodzi o post to kolega niech sie rozejzy za lampa Sigma 500 St czy cos tkiego cena ok 1000zl za nowa a mozliwosciami porownywalna do 550 ex gdzies jest nawet test Lecha co domozliwosci tej lampy z porownaniem do 550ex!

oooo znalazlem artykul! prosze bardzo:
:roll:

niedziela, 14 listopada 2004, 03:50

skocz na stronkę METZa i zerknij co ci odpowiada