Teraz jest sobota, 22 września 2018, 09:38

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 A80 czy A510? 
Autor Wiadomość
Post A80 czy A510?
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam zamiar w najblizszym czasie kupic aparat cyfrowy no i tu aczyna sie problem.Jestem amatorem i bedzie to mój pierwszy aparat cyfrowy (do tej pory fociłem Zenitem 12xp).Po przeanalizowaniu wszystkich "za" i "przeciw" odrzuciłem UZ-tki ze względu na rozmiary.Z tego co wyczytałem na forum to moje oczekiwania spełnia Cano z serii AXX.Myslałem o A80 bo A95 jest troche za drogi.Ale własnie na rynek wchodzi nowy A510 i jak na razie nie znalazłem żadnych opinii na jego temat a jest w/g danych technicznych alternatywą dla A80. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i porównania tych aparatów.

środa, 26 stycznia 2005, 00:46
a80 nie kupisz nowego chyba że fartem na allegro albo od kogos znajomego w usa ponieważ od lipca u.b jest nie produkowany. Też go chciałem zakupić i już w listopadzie nigdzie nie mogłem go dorwać, nawet w hurtowniach canona. Doskładaj kase do a95

środa, 26 stycznia 2005, 16:16

A510 to odpowiednik modelu A75 - podobna martyca i podobne możliwości, jedynie zoom większy.

Jeśli nie masz oporów przed allegro, to lepiej tam kupić A80. Mimo że nieco starszy, to na bateriach pociągnie dłużej i ma tańsze karty pamięci.

Za A510 przemawia zgrabniejszy wygląd i zoom x4.

środa, 26 stycznia 2005, 17:09
Dzięki za informacje. Znalazłem na Allegro A80 za 880 zł(podobno nowy z gwarancją) ale A510 w sklepie znalazłem za 899 zł a do tego A510 ma mieć podobno POLSKIE menu. Poza tym znalazłem na Allegro A95 za 850 zł. ale używany(nowy 1250 zł). Poza tym mam blisko do granicy (Szczecin), więc myślałem też o wyjezdzie po aparat do Niemiec. Jak by ktoś wiedział i chciał sie podzielić informacjami gdzie można kupić taki aparat u naszych sąsiadów (w rozsądnej odległości od Szczecina) to będę ogromnie wdzięczny.

środa, 26 stycznia 2005, 17:37

Znam sklep, gdzie teraz A95 kosztuje 1300zł.