Teraz jest środa, 19 września 2018, 13:39




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 A95 vs Ixus 50 vs Ixus 700 
Autor Wiadomość

Dołączył: niedziela, 8 maja 2005, 23:15
Posty: 2
Lokalizacja: Bielsko Biała
Post A95 vs Ixus 50 vs Ixus 700
Witam
Planuje kupic moja 3 juz z kolei cyfrowke (obecnie mam A60 a
pierwszy to Epson PC 650, ktory swojego czasu budzil sporo emocji).
Zdjecia wykonuje amatorsko, czyli rodzina, wakacje, widoczki itp.
Przyzwyczailem sie do Canona i generalnie jestem z niego zadowolony,
wiec wybieram nastepce A60 wsrod tej marki.
Nie biorac pod uwage cen, ktory z tych 3 aparatow jest po prostu lepszy
dla moich zastosowan. O A95 naczytalem sie sporo, ale o Ixusach
na forum tematow jak na lekarstwo..., czyzby nikt nie kupowal
tych modeli ??
Dla mnie za A95 przemawia fakt iz posiadam kilka kart pamieci CF
i sporo akumulatorkow. Do Ixusow musialbym kupic nowa karte (karty)
i zapewne dokupic akumulatorek (jeden lub dwa), bo na oryginalnym
wiele nie napstrykam.
Co zyskuje kupujac model Ixus (50 lub 700)w stosunku do A95 ?
Zaznaczam, ze wybieram posrod tych modeli, bo zalezy mi na
kompaktowym, malym aparacie, ktory moge "wsadzic do kieszeni".


niedziela, 8 maja 2005, 23:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 4 stycznia 2005, 15:27
Posty: 424
Lokalizacja: W-wa
Post 
Zyskasz na rozmiarze (IXUS 700 jest malutki) i na wielkości matrycy.
Stracisz na kartach i aku.
Co do jakości zdjęć, sam oceń. Masz tu link do porównania danych technicznych. U góry jest odnośnik to "test shots", obejrzyj i przeczytaj komentarz. Uważam, że jest rozsądny.

http://www.imaging-resource.com/CAMDB/compare_results.php?sections%5B%5D=704&sections%5B%5D=799&submit=Compare

_________________
EOS 300D


poniedziałek, 9 maja 2005, 11:00
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 8 maja 2005, 23:15
Posty: 2
Lokalizacja: Bielsko Biała
Post 
Przeanalizowalem powyzszy artykul i wiekszosc faktow i obrazow przemawia za A95, choc przyznac trzeba, ze roznice sa niewielkie, to spodziewalem sie lekkiej przewagi Ixusa...
Moze ktos uzywa Ixusa i podzieli sie wlasnymi doznaniami ?


poniedziałek, 9 maja 2005, 15:09
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 7 maja 2004, 13:52
Posty: 67
Lokalizacja: Kraków
Post 
Mam to poręczne cacko (Ixus700) od kilku dni i powiem tyle.
Minolta Xt którą używałem jako podręczne szybkie pstrykadło idzie w odstawkę. Ixus700 bije ją o klasę, zachowując jednocześnie wymiary.
Więcej powiem za jakiś czas, jeżeli masz czas z decyzją to odezwij się.

_________________
Artur: Canon IXUS950


niedziela, 15 maja 2005, 22:46
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 18 stycznia 2005, 17:30
Posty: 62
Lokalizacja: Gdańsk
Post 
Ja mam Ixusa 40 i do tej pory byłem BAAAARDZO zadowolony, m.in dlatego, że dosłownie zawsze mam go przy sobie ale teraz mi coś nawaliło :cry: A dokładniej nie działa mi lampa błyskowa i korekcja jasności obrazu. Najgorsze to, że był zakupiony w USA i tylko tam mogę go reklamować bo te czuby u nas nie akceptują tamtych kart gwarancyjnych :x

_________________
Canon IXUS 40, Sandisk Extreme III 1GB


wtorek, 7 czerwca 2005, 23:10
Zobacz profil

Dołączył: wtorek, 19 kwietnia 2005, 11:45
Posty: 8
Post 
ja mam ixusa 50 od jakichs kilku tygodni i jestem wniebowzieta - długo sie zastanawiałam co kupic.... ale nie wiem czy Ci pomoge - nie opisze Ci ładniutko jego funkcji i zalet, bo amatorszczyzna ze mnie :mrgreen: i sama dopiero dochodze co to cudenko moze zrobic.
Nie mam tez porównania z innymi cyfrówkami bo to moja pierwsza, ale jak dla mnei fotki wychodza mi super - sa bardzo ostre.
A co tez wazne dla mnie aparacik jest bardzo elegancki z wyglądu i ma malutkie rozmiary- nosze go zawsze w torebce.
Co do akumulatorka to fakt szybko traci moc, tez sie zastanawiam nad kupnem drugiego jesli wyjade gdzies na wakacje,pozdrawiam i polecam!


środa, 8 czerwca 2005, 15:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL