Teraz jest czwartek, 20 września 2018, 14:53




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 problem z canon powershot a200 
Autor Wiadomość
Post problem z canon powershot a200
witam!

Od wczoraj mam problem z tym aparatem i chciałbym sie dowiedzieć co może byc tego przyczyną i ile ewentualnie zapłaciłbym za serwis. Otóż w momencie nacikania przycisku do robienia zdjęcia wyłącza sie ekranik i zdjęcie nie zostaje zapisane na kartę pamięci. Po zwolnieniu przycisku ekranik znów się włącza. Spradzałem na dwóch kartach pamięci i to samo. Proszę o szybką odpowiedź za którą z góry dziękuję.

no i moze ktos wie gdzie w poznaniu jest jakis serwis canon?


niedziela, 10 lipca 2005, 21:29
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 13 sierpnia 2004, 16:01
Posty: 465
Lokalizacja: Poznań
Post 
No to sie spytam tak :D - A czy ma dobre baterie/akumulatorki?!?
Objaw troche podobny do rozladowanych aku. :?:


niedziela, 10 lipca 2005, 21:33
Zobacz profil
Post 
tak - bankowo! ładowałem dzis specjalnie dwie pary akumlatorków i to samo!
Wzięłem nawet batereie od pilota TV i też lipa...


niedziela, 10 lipca 2005, 21:36
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 13 sierpnia 2004, 16:01
Posty: 465
Lokalizacja: Poznań
Post 
No akurat fakt uzycia baterii od pilota TV nie jest przekonywujacy bo te moga prawie latami chodzic na niklym pradzie ;) Ale skoro mowisz ze sprawdzales na naladowanych aku to juz chyba problem jest jednak po stronie aparatu :cry:


niedziela, 10 lipca 2005, 22:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL