Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 09:47




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 ..:: ZNASZ A60? - BLAGAM O POMOC !!! :( 
Autor Wiadomość
Post ..:: ZNASZ A60? - BLAGAM O POMOC !!! :(
Witam

Doczekalem sie w koncu mojego Canonka A60... dziala rewelacyjnie... ale nie komunikuje sie z komputerem tzn:

- Po podlaczeniu USB i wlaczeniu aparatu XP wykrywa nowy sprzet, ale niestety jako nieznane urzadzenie.

- Zaintalowalem drv i programy z CD do Canona, ale i tak programy nie widza aparatu.

- Sciagnelem ze strony canona 3 pliki: RCW273.exe, WIAXP600.exe, FVU122UPD.exe oraz ze strony producenta sterowniki do USB oraz do chipsetu VIA - po zainstalowaniu nadal nic nie ma

Dane mojego komputera:
XP PRO PL
AMD 1700
GIGABYTE GA-7VA
RIVA TNT 2 M64
256 DDR

Aparat podlaczam do USB z plyty mam tez na osobnym sledziu USB 2.0, ale Canona podobno i tak nie wspolpracuje z tym typem...

Bardzo mi zalezy abym mogl jakos zgrywac te fotki... z gory Wam dziekue za okazana pomoc...

Jestem zalamany... tyle czekania a tu taki zonk


poniedziałek, 8 grudnia 2003, 19:07
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 24 listopada 2003, 07:53
Posty: 302
Post 
Hmmmm... Trudna sprawa. Niestety niebardzo mogę Ci pomóc. Mój Canon (powershot g5) współpracuje zarówno z usb na płycie głownej (mam też Gigabyta) i z usb na śledziu (VIA vt6202).
Może możesz sprawdzić ten aparat u znajomych? To chyba najlepsze rozwiązanie. Napisz jak Ci się uda...


poniedziałek, 8 grudnia 2003, 20:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 31 sierpnia 2003, 12:39
Posty: 81
Lokalizacja: Świdnica
Post 
Sprawdź jednak te gniazda USB2.0, może program przyjął je jako domyślne, a są one widziane przez system jako inny kontroler więc może to mieć sens. Poza tym USB2.0 jest kompatybilne w dół czyli może pracować też jako USB1.1, więc o to się nie martw. Jeżeli masz jakieś inne urządzenia podłączone pod USB to odłącz je na próbę, może jest jakiś konflikt.

_________________
javo


wtorek, 9 grudnia 2003, 14:44
Zobacz profil
Post a60
mam A60, i wiem że:
1.Musi być włączony
2. Musi być aktywny tryb odtwarzania
pzdr

(mam go od 4 dni ,nareszcie!)


poniedziałek, 15 grudnia 2003, 22:01
Post a60
ja tez ma a60, pod xp nie potrzebóje sterów. podłanczasz kapel usb do aparatu i kompa (na wyłączonym a60), włączasz aparat (w trybie podgladu zdjeć) i czekasz chwilę. potem klikasz mój komputer i tam już masz ikonkę canon na którą klikasz i bezpośrednio kopiujesz zdjeci do kompa. przynajmniej u mnie tak jest.


środa, 10 marca 2004, 13:20
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Moja Z1 jest widziana po prostu jako dysk wymienny... Nie jako Minolta Z1, choć przy automatycznej instalacji na początku system ją właśnie tak wykrył :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


środa, 10 marca 2004, 15:45
Zobacz profil
Post 
Witam

Problem pewnie jest banalny - aparat nie jest przełaczony na tryb przeglądania zdjęć - a jeżeli ustawiony jest na foto to faktycznie komputer go nie widzi.
Ja podpinam Canona A80 jak i S50 i wszystkie widzi jako konkretny model.

Pozdrawiam


piątek, 12 marca 2004, 13:58
Post 
Mialem tak kiedys z Joystickiem Wingman Attack....niestety....uklad wspolpracujący z USB w Joyu byl walniety !!!!!! i nic mu nie pomoglo :(


piątek, 12 marca 2004, 16:40

Dołączył: sobota, 13 marca 2004, 17:44
Posty: 142
Post 
Vendeur tak się rozsławiasz na tym forum ile to Ty wiesz...ale widze że pomóc koledze to nie potrafisz...jesteś jak minolta z1 niby super ale i tak nikt nie kupuje hehe :lol:

_________________
Czeœć pamiętacie @liena?To byłem ja ale mnie wyrzucili z forum za to że pisałem co myœlę ;p ale wracam i zamierzam nadal to robic z podwójna siłš!!! heh :) A tak serio to WITAM PONOWNIE!!!


niedziela, 14 marca 2004, 14:28
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
PiotruśGorzów napisał(a):
Vendeur tak się rozsławiasz na tym forum ile to Ty wiesz...ale widze że pomóc koledze to nie potrafisz...jesteś jak minolta z1 niby super ale i tak nikt nie kupuje hehe :lol:


Gdybyś uważnie czytał moje posty mądralo, to wiedziałbyś, że się niczym nie chwalę... Najwyraźniej na dodatek nie rozumiesz, co czytasz, bo ja tylko napisałem, jak to się ma w innym aparacie.

A Ty w ogóle nigdy nic nie napisałeś, tylko za każdym razem próbujesz naskakiwać na każdego.

I do Twojej wiadomości, to po moich opiniach bardzo wiele osób kupiło Z1 :) Więc nie pisz głupot, skoro sam nie masz o niczym pojęcia.

PS. Chyba już niedługo znowu zostaniesz zbanowany... I bardzo dobrze, bo chwasty trzeba tępić :lol:

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


niedziela, 14 marca 2004, 14:34
Zobacz profil

Dołączył: sobota, 13 marca 2004, 17:44
Posty: 142
Post 
a swistak na to niemozliwe :wink:

_________________
Czeœć pamiętacie @liena?To byłem ja ale mnie wyrzucili z forum za to że pisałem co myœlę ;p ale wracam i zamierzam nadal to robic z podwójna siłš!!! heh :) A tak serio to WITAM PONOWNIE!!!


niedziela, 14 marca 2004, 20:10
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL