Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 11:35




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 EOS 350d 
Autor Wiadomość

Dołączył: czwartek, 18 sierpnia 2005, 15:03
Posty: 34
Lokalizacja: Wałbrzych
Post EOS 350d
Witam.
Po wielu analizach zdecydowalem sie na zakup CANONA EOS 350d.
Na poczatek z kit-owym obiektywem.
Wiem, ze jest to kiepski obiektyw, ale na poczatek musze sie nim
zadowolic.
Chcialbym jednak obejzec troche fotek wykonanych na kit-cie.
Gdzie moge znalezc w sieci takie zdjecia mozliwie w najwyzej
rodzielczosci ?
Do tej pory focilem Fuji s602z i boje sie troche abym nie byl
zawiedziny przesiadka na 350D (chodzi o obiektyw). Czy juz na kit-cie
zobacze róznice na korzysc 350d?
Pozdro


środa, 16 listopada 2005, 00:42
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 28 lipca 2005, 10:38
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
Post 
http://forum.swiatobrazu.pl/foto/viewtopic.php?t=462

polecam steviego, tam w samplach masz oryginalne fotki


środa, 16 listopada 2005, 07:49
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 2 maja 2005, 15:51
Posty: 396
Lokalizacja: Płock
Post 
KLIKNIJ TUTAJ

_________________
Kliknij i zobacz moje zdjęcia


środa, 16 listopada 2005, 08:23
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 27 września 2004, 19:55
Posty: 611
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Post 
wywar ale to nie są zdjecia robione kitem

_________________
http://www.studiotrzyczwarte.prv.pl/


środa, 16 listopada 2005, 08:50
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 2 maja 2005, 15:51
Posty: 396
Lokalizacja: Płock
Post 
mario masz racje :oops: to nie kit tylko EF-S 17-85 mm IS. Tak to jest jak człowiek wstanie zamulony ... heh KLIKNIJ TUTAJ - tu już są robione KITem

_________________
Kliknij i zobacz moje zdjęcia


środa, 16 listopada 2005, 09:10
Zobacz profil
Post 
Kliknij tutaj http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/rebelxt_samples.html Tu są fotki z 350 kit i porównanie 300D z 350D na końcu strony.


środa, 16 listopada 2005, 10:42
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 11 września 2004, 19:40
Posty: 18
Lokalizacja: Gliwice
Post 
Witam , zrobiłem jedną fotke EoS350d + KIT , fotka waży ok 3.4MB
Raczej nie mialo to większego wpływu ale orginalnie to był RAW , nastepnie TiF , dając na serwer przerobilem na JPG w najwyższej jakosci
Uwaga , fotka zostanie na servie tylko 10 dni jak sie nię myle.

Pozdrawiam

http://d53.yousendit.com/E/03EQDHZP2FMNC0L3GHCTENCRW0/IMG_0719.jpg

_________________
Canon 350D + kit 18-55 / Minolta A1 :) + CF 512 MB Kingston + filtr UV MATIN


środa, 28 grudnia 2005, 02:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL