
Re: Canon i jego "wspaniały" serwis
MrLech napisał(a):
Pod koniec grudnia 2008 wysłałem do C.S.I. Foto i Video w Warszawie
aparat A95 który wykonywał zdjęcia w paski. Zdiagnozowano uszkodzenie
przetwornika, który miał zostać wymieniony na koszt Canona za ok. 2 tygodnie. Po tym czasie nie otrzymałem ani aparatu ani żadnych informacji. Po
wielu próbach udało mi się tam dodzwonić i dowiedziałem się, że
konieczna jest również wymiana obiektywu i przetartej folii, co kosztuje
415 zł. Wysłałem aparat robiący zdjęcia co prawda w paski ale robiący.
Teraz okazuje się, że aparat w ogóle nie działa. Odmówiono mi wymiany
samego przetwornika. Nie dość, że uszkodzono coś co było sprawne to
jeszcze nikt nie był skłonny mnie powiadomić o sprawie. Uważam ,że to
skandal. Na dodatek odesłano go omyłkowo gdzieś na Śląsk i otrzymałem go z opóźnieniem. I taki zakład jest jedynym serwisem Canona w Polsce!!!
Opisz całą sprawę i wyślij do rzecznika praw kosumenta, ich biura są w każdym powiecie. Dzięki takiemu postępowaniu udało mi się uporać z kilkoma "instyucjami" robiącymi podobne problemy. Dobrze by było jakbyś całą sprawę udokumentował maile do/z serwisu, pisma, dowody nadania/odbioru przesyłki itp.