Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 12:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
 Pytanie o ISO w D 70 
Autor Wiadomość

Post Pytanie o ISO w D 70
Pytanie ... co zacni, zapewne doświadczeni, uzytkownicy sądzą o tym, że w Nikonie D70 nie można sobie ustawić ISO 100?
Pytam bo jestem amatorem, który napalony jest na Nikona D70 ale ma pewne wątpliwości (zauważyłem ten numer z ISO... np Canon EOS 10D ma możliwośc ustawienia ISO 100) czy ma to duży wpływ na fotki.. proszę o jakieś wrażenia, subiektywne opinie ....
Czy przypadkiem dla kogoś, kto chce na poważnie zając się fotografią taka opcja nie dyskwalifikuje tego aparatu?
Czy ktoś pokusiłby się o to by doradzić mi jaki aparat jest lepszy D70 czy EOS 10D - dla osoby ktora chce zając się na poważnie robieniem zdjąć.
Nie chciałbym by okazało się ze wydałem sporo kasy na aparat ktory ogranicza.. uff dość już - dzięki seredeczne za ewentualne odpowiedzi.

Ostatnio edytowano piątek, 27 sierpnia 2004, 17:07 przez bartek123, łącznie edytowano 1 raz

piątek, 27 sierpnia 2004, 14:24

Nie powinieneś porównywać bezpośrednio D70 do 10D. To tak jakby dwie różne półeczki.

piątek, 27 sierpnia 2004, 14:50

Post amator drąży dalej :)
Silent Planet napisał(a):
Nie powinieneś porównywać bezpośrednio D70 do 10D. To tak jakby dwie różne półeczki.

Cenowo się rożnią (pewnie nie tylko).
300D rownież ma ISO 100 czy więc D70 jest jakiś wybrakowany w porównaniu do Canona? Powąznie się zastanawiam nad wyborem firmy ... jak juz w coś wdepnę ... to chciałbym zostać. Nie wiem czy Nikon czy Caonon... Ale na to pytanie zapewne nikt mi nie odpowie.. :)
Proszę więc o informację czy brak ISO 100 - zdaniem profesjonalistów - dyskwalifikuje D70 (w opozycji do Canona). Czy jest to poważna wada?

piątek, 27 sierpnia 2004, 15:13