Teraz jest sobota, 15 grudnia 2018, 16:37

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
 KonicaMinolta Xg 
Autor Wiadomość

Post KonicaMinolta Xg
Witam

http://konicaminolta.jp/english/products/consumer/digital_camera/dimage/dimage-xg/index.html

Mały, cienki, kompaktowy aparat 3mp z takim peryskopowym obiektywem i 3 krotnym zoomem. Jeden z najszybszych, od włączenia do pierwszego zdjęcia 0.8 sek.
Nagrywa filmy 320x240 z 30 fps bez limitu.
Z wad jakie zauważyłem to brak wyjścia AV, brak formatu zapisu TIFF, który był w Xt oraz brak manualnych ustawień. Gdyby nie te manualne ustawienia to byłby mój ideał aparatu kompaktowego.

Tutaj mam pytanie: do czego tak właściwie przydaje się manual i jak często jest wykorzystywany?

Jestem amatorem, chciałbym fotografowac prozę życia, sport, uchwycić niespodziewane momenty. Taki aparat by się nadawał, prawda? Cena jeszcze nieznana, prawdopodobnie ok. 1600-1700 zł

poniedziałek, 29 marca 2004, 13:52
Moderator

Dla amatora taki aparat się nadaje, ale aby zrobić ładne zdjęcia, to czasami potrzeba coś więcej, np. właśnie ustawienia manualne. Może dobrym wyborem byłaby Minolta Z1/Z2? Ale wydaje mi się, że szukasz czegoś małego, więc pewnie odpada.

poniedziałek, 29 marca 2004, 14:28

Dla amatora taki aparat się nadaje, ale aby zrobić ładne zdjęcia, to czasami potrzeba coś więcej, np. właśnie ustawienia manualne. Może dobrym wyborem byłaby Minolta Z1/Z2? Ale wydaje mi się, że szukasz czegoś małego, więc pewnie odpada.

Panie Vendeur czy przypadkiem nie sponsoruje pana jakis sklep, wzglednie hurtownia, ile mozna zarobic na doradzaniu zawsze tego (tych) samych modeli??? :lol: