Teraz jest środa, 19 września 2018, 07:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 co brac canon a60 czy minolta dimage z1 
Autor Wiadomość
Post co brac canon a60 czy minolta dimage z1
j.w.
dodam ze canon kosztuje 139€ a minolta 266€ wiec 2 razy drozej
zdjecia raczej bede robil normalne rodzinne jakas komunia slub urodziny urlop itp.
kupic tego canona czy lepiej doplacic i wziac minolte
kaska oczywiscie sie liczy im mniej wydam tym lepiej , ale jesli trzeba brac minolte to ja wezme chcem byc zadowolony z zakupow a nie wydac kase na darmo dodam ze posiadam tez zwykly aparat olympus om707 z ladnym obiektywem wiec do bardziej profesjonalnych zdjec mogl bym uzywac wlasnie tego aparatu chociaz jestem zielony w fotografowaniu
z gory dzieki za pomoc

poniedziałek, 31 maja 2004, 18:58

Post re
to żeś chłopie walnął porównanie. To zupełnie inna klasa aparatu! Wiadomo, że zdjęcia z minolty z1 będą lepsze, ale czy opłaca się wydawać dwa razy więcej kasy? No ja nie wiem. Chociaż w pewnym sensie dobrze to ująłęś, bo na dzień dzisiejszy, to lepiej dla takich amatorów, jak ja i Ty brać a60 niż a70, czy a75, jak ta większa matryca nie jest specjalnie potrzebna, w końcu to 500zł różnicy.
A propos odpowiedzi odpowiedz sobie sam, czy chcesz wydawać dwa razy więcej kasy, spróbuj gdzieś się pobawić tymi dwoma i podejmij decyzję.

Ja osobiście nie lubię wydawać za dużo kasy więc brałbym a60...., a zamiast na minoltę za 1500 zł dołożyłbym 300zł na kamerę cyfrową. Ale to już twoja decyzja.
PS Po kiego grzyba produkować canona s1 za 2500zł, który jest nastawiony na filmiki, jak za 2500zł to można mieć wypasioną kamerę cyfrową??? Chyba, że ten canon kręci filmy jak kamera w co nie wierzę...

poniedziałek, 31 maja 2004, 19:08