Teraz jest wtorek, 24 kwietnia 2018, 02:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Moje początki z Z1 - help. 
Autor Wiadomość
Post Moje początki z Z1 - help.
Witam serdecznie. Przeszukuje archiwum, ale chyba nie dosc dokladnie. Powiedzcie, czy wizjer powinien podawac kolorowy obraz, widziany jak na LCD, czy powinien on byc taki jak ze zwyklego wizjera w zwyklym aparacie. U mnie jest w wizjerze kolorowy ekran. A przeczytalem gdzies, ze podobno sie zacina jakies lusterko. Czy to trzeba naprawic?
Sory za takie pytania, ale na razie jestem lajkonikiem :) (laik)
Poza tym mam jeszcze jeden problem (jak sie go pozbyc?): w dosc ciemnych pomieszczeniach gdy robie zdjecia np. jakies przedstawienie szkolne, gdy postacie sie poruszaja, wychodza fatalne zdjecie, np. 5 osob wyszlo OK, a jedna ktora wykonuje ruch jest kompletnie rozmyta, na zwyklych aparatach nie ma takiego efektu. Czy jest na to jakis knif?
Serdecznie pozdrawiam

niedziela, 6 czerwca 2004, 11:33

Post Re: Moje początki z Z1 - help.
PoMoL napisał(a):
Witam serdecznie. Przeszukuje archiwum, ale chyba nie dosc dokladnie. Powiedzcie, czy wizjer powinien podawac kolorowy obraz, widziany jak na LCD, czy powinien on byc taki jak ze zwyklego wizjera w zwyklym aparacie. U mnie jest w wizjerze kolorowy ekran. A przeczytalem gdzies, ze podobno sie zacina jakies lusterko. Czy to trzeba naprawic?
Sory za takie pytania, ale na razie jestem lajkonikiem :) (laik)

obraz jaki masz w wizjerze jest również generowany przez główny lcd i za pomocą systemu przełączanych luster "wrzucany" do wizjera - i w niektórych egzemplarzach te lusterka się zacinały -w przypadku napraw we własnym zakresie pomagało stuknięcie od spodu aparatu lub poluzowanie śrubek obudowy.. lub oddanie do serwisu- nie mniej jednak ja u siebie nie miałem do tej pory żadnego problemu z przełącznikiem..
PoMoL napisał(a):