Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 17:19

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Trudny wybór- co kupić 
Autor Wiadomość

Post Trudny wybór- co kupić
Jestem mało doświadczonym fotografem . Z cyfrówkami nigdy nie miałem do czynienia. doradzcie co kupić w granicach 2000

sobota, 18 września 2004, 11:22
gdybym był złośliwcem, choć pewnie troche jestem to bym odpowiedział: kup po prostu DOBRY APARAT!
- poszperaj na forum - od tego opcja SZUKAJ - byly takie posty
- określ co fotografujesz i do czego ma być sprzet to moż ktoś Ci pomoże...

i nie zwalaj na innych wyboru - bo to ma być twój aparat :x

sobota, 18 września 2004, 11:55

Nie tylko TWÓJ, ale przede wszystkim DLA CIEBIE. Jeżeli sam nie określisz, co jest dla Ciebie istotne, to my nie pomożemy Ci w wyborze. Jest co najmniej kilkanaście dobrych aparatów do 2000zł. To który będzie najlepszy DLA CIEBIE zależy tylko i wyłącznie od Twoich potrzeb i zainteresowań.

niedziela, 19 września 2004, 14:16

Post Re: Trudny wybór- co kupić
pawlikpoc napisał(a):
Jestem mało doświadczonym fotografem . Z cyfrówkami nigdy nie miałem do czynienia. doradzcie co kupić w granicach 2000

jeśli nigdy nie miałeś cyfrówki i mało doświadczony jako fotograf to szkoda wydawać na sprzęt 2000 zł. I tak większość fotek będziesz robić na automacie (przynajmniej na początku) więc takie rzeczy jak bracketing ekspozycji, ręczne ISO, przysłony, czasy naświetlania czy matryca 4 MPX dłuugo nie będą ci potrzebne. Lepiej kup jakiś tańszy aparat bo i tak nie będzie dla ciebie różnicy. Pamiętaj że na "dzień dobry" będziesz musiał kupić kartę pamięci, akumulatory, ładowarkę i futerał - więc min 300-400 zł więcej ponad cenę aparatu. Pomyśl nad Olympusem 4000, Minoltą Z1, Canonem A75-80-85. Nie kupuj żadnych wynalazków mało znanych firm typu trust, medion, kodak, hp bo to firmy z niewielkim doświadczeniem w fotografii cyfrowej

poniedziałek, 20 września 2004, 15:45