Teraz jest wtorek, 18 grudnia 2018, 17:43

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
 Minolta A2 pierwsze wrażenia 
Autor Wiadomość

Post Minolta A2 pierwsze wrażenia
Witam,

Od kilku tygodni jestem posiadaczem Minolty A2 i chciałbym podzielić się swoim zdaniem na temat tego urządzenia. Post ten kieruję głównie do osób, które zastanawiają się nad zakupem może w czymś im pomoże.
Śledząc wszelkie fora na temat fotografii cyfrwej mogę śmiało stwierdzić, że mądrości jest na nich cała masa ale informacji niewiele. Przed kupnem próbowałem dowiedziec się tu i tam z różnym skutkiem.
Fotografia amatorsko zajmuję się od kilkunastu lat. Zaczynałem jak każdy w tamtych czasach od Smieny 8M później była Praktica czyli poważna lustrzanka a póżniej już przez Minolty doszedłem do Canona przy którym pewnie pozostane jeszcze długo.
Tyle historii a teraz do rzeczy.
Poszukiwałem aparaciku uniwersalnego, malutkiego takiego małego spryciarza:). Lustrzanki ze względu na obiektywy i przelicznik ogniskowej nie wchodziły w rachubę. Kwota max była ustalona na 3tys wraz z dodatkowym akumulatorem kartą 512 i filtrem UV min Marumi.
Po zapoznaniu się z opiniami na forach, prześledzeniu znanych mi galerii internetowych, kilku wizytach w MM i dokładnym obmacaniu A2 zdecydowałem się na zakup.
Teraz do rzeczy ( przypominam, że to mój pierwszy ap cyfr. I nie będę go porównywaj do innego bo nie mam doświadczenia )