Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 10:03

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Czy dopłacac 350-400 zł (prawie połowe ceny) od Z10 do Z2? 
Autor Wiadomość
Post Czy dopłacac 350-400 zł (prawie połowe ceny) od Z10 do Z2?
Jestem zdecydowany na zakup jednego z tych dwóch aparatów i chciałbym poznać Wasze opinie na temat czy warto dopłacac tą kaske od ceny Z10 do Z2?
Mam za to:
-aparat ładniejszy :-), ale to mało ważne
-prawie 4MPIX miast 3,2MPIX
-filmy z dźwiekiem
-nieco lepszy zoom (ale na tym mi nie zależy, 8x wystarczy)
-karte pod klapką (podobno słabiutką, ale zawsze nie na wierzchu)
Rezgnuje przy tym:
- ze szczelnie zmkniętego obiektywu
- szybszego czasu uruchamiania
- makro 1cm (z Z2 3cm)
- 350-400zł ;-), kótre moge przeznaczyć tam na karte SD, ładowarkę +akku i pokrowiec
Jestem totalnym amatorem ale jak już kupie aparacik, to pewnie mnie "wciągnie". Nie chce za rok, dw czy nawet 5 lat upowac nowego. Ten ma być tak długo jak się da, stąd dylemat - dopłacać czy nie?
Z góry DZIEKI!

poniedziałek, 17 stycznia 2005, 10:16

poniedziałek, 17 stycznia 2005, 16:20

Marian1**** Ja osobiście nie przepłacałbym do Z2 :)

Matryca jest też dobra więc sie nie martw na zapas, zoom 8x styka - uwierz mi, obiektyw schowany i nic sie tam nie rusza - żadne tulejki itp.., karta jest dobrze schowana - sam sie o to bałem - a teraz zapominam, że ona wogóle tam gdzieś z boku siedzi - nic Ci nie wystaje - prawie cała jest schowana, za różnice masz faktycznie sporo rzeczy - akku, pokrowiec, pamiątki i jeszcze chyba by na filtry i statyw zostało :)

Jeśli już masz wydac więcej to dom Z3 :)

Pozdro 4 All

poniedziałek, 17 stycznia 2005, 18:44

W pelni zgadzam sie z przedmowca. Najwieksze pochwaly zbierala Z1, teraz paleczke pierwszenstwa przejela Z10. O dwojce raczej zapomnij.

poniedziałek, 17 stycznia 2005, 20:52