Teraz jest poniedziałek, 24 września 2018, 21:44

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 KONICA MINOLTA Z20 
Autor Wiadomość

Post KONICA MINOLTA Z20
Witam wszystkich.

Jestem początkującym miłośnikiem fotografii cyfrowej. Miałem już parę modeli m.in. Hp 315, 618c. Jednak zapragnąłem sobie kupić coś lepszego. Nie dla profesjonalnych potrzeb ale do zadowolających amatroskich zdjec. Oczywiście jedyne co mnie ograniczało to pieniądze. Musiałem zmieścic się w cenie około 1400 zł razem z dodatkami. Dziś pojechałem do sklepu w celu kupienia FUJI S3500. Niestety go nie było akurat ale sprzedawca nie polecał mi tego modelu. Twierdził iż bardzo się gubi w pomieszczeniach. W tym momencie Stworzył mi się problem. Nigdy za bardzo nie podobały mi się aparaty Konica Minolta. Ale w pewnej chwili zacząłem się do nich skłaniać. Najpierw przedstawiono mi model Z10 a później Z20. Różnica była około 200 zł wiec zdecydowałem się na
Z20. Tak więc go kupiłem i do tego Futerał i Kartę SD Toshiba 512MB. Pierwsze moje wrażnie muszę przyznać że było dobre. Bardzo ładna jakość wyświetlacza i całkiem ładne fotki. A co wy o tym sądzicie?? czy dobrze zrobiłem kupując właśnie ten model???

Z góry wam dziękuję za pomoc i za radę

pozdrawiam

sobota, 19 marca 2005, 16:55

Powiedz mi tylko jaki masz najdłuższy czas naświetlania (otwarcia migawki) to będe mógł sprecyzować odpowiedz. Jesli jest taki sam jak w Z10 to dokonałeś dobrego wyboru. Jesli matryca nie będzie szumiała więcej jak z Z10 to będzie sz miał naprawde ładne zdjęcia, bo takie właśnie wychodzą tym aparatem, mogą spokojnie konkurowac jakością z duzo droższymi aparatami. Ale wiadomo, że wszystko zależy od fotografa a nie aparatu, byle tylko aparat nie ograniczał za bardzo :)

niedziela, 20 marca 2005, 11:58

Nie wiem za bardzo gdzie znalezc te dane ale z opisu tego modelu wynika że czas migawki to 1/2000 s - 4 s.

niedziela, 20 marca 2005, 14:54