Teraz jest piątek, 21 września 2018, 08:09




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Minolta Dynax 5D już jest. 
Autor Wiadomość
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post Minolta Dynax 5D już jest.
Dziś Minolta zaprezentowała swoją nową lustrzankę cyfrową - Konica Minolta Dynax 5D.



Obrazek



Cytuj:
Kompaktowa, zaawansowana lustrzanka cyfrowa wyposażona w zintegrowany system stabilizacji obrazu Anti-Shake.

Po udanym wprowadzeniu na rynek pierwszej na świecie lustrzanki cyfrowej z wbudowanym systemem stabilizacji obrazu, Dynax 7D, koncern Konica Minolta ma przyjemność przedstawić kolejny model, Dynax 5D - zaawansowaną lustrzankę cyfrową z systemem wymiennej optyki, łączącej zaawansowaną technologię optoelektroniczną z komfortem i łatwością użytkowania.

Dynax 5D jest kolejnym aparatem cyfrowym koncernu Konica Minolta wyposażonym w rewolucyjny system stabilizacji Anti-Shake, pozwalający zmniejszyć poruszenia aparatu powstające podczas fotografowania w słabych warunkach oświetleniowych, bardzo pomocny przy stosowaniu teleobiektywów lub obiektywów makro.
Stabilizacja Anti-Shake umożliwia fotografowanie przy dłuższych czasach otwarcia migawki - nawet ośmiokrotnie dłuższych niż zwykle. Umożliwia to uzyskiwanie doskonałych wyników podczas fotografowania z ręki, szczególnie w trudnych sytuacjach oświetleniowych. Technologia Anti-Shake została wybrana "Europejską Innowacją Fotograficzną roku 2004 - 2005" przez zrzeszenie EISA. Najwyższą jakość obrazu umożliwiają przetwornik CCD o efektywnej liczbie pikseli wynoszącej 6,1 miliona, szybki procesor obrazowy oraz opracowana w laboratoriach Konica Minolta technologia przetwarzania obrazu CxProcess III, zapewniająca naturalne odwzorowanie barw w sposób maksymalnie zbliżony do ludzkiego wzroku.
Aparat wyposażony jest w bardzo duży, 2,5-calowy monitor LCD, ułatwiający poruszanie się w menu, dokładną ocenę zarejestrowanych obrazów oraz zapewniający pełną informację o ustawieniach aparatu i parametrach zdjęciowych.





DYNAX 5D to doskonale wyposażona, zaawansowana lustrzanka cyfrowa ukryta w kompaktowym korpusie, ułatwiającym obsługę i przenoszenie sprzętu. System stabilizacji obrazu Anti-Shake wbudowany w korpus aparatu, jest skuteczny z każdym obiektywem DYNAX*, od makro do superteleobiektywu. Korpus aparatu zbudowany został z bardzo wytrzymałego włókna szklanego, dzięki czemu możliwe było zmniejszenie wymiarów i wagi o 22% w stosunku do modelu Dynax 7D. Metalowe chassis zmniejsza niekorzystny wpływ fal elektromagnetycznych na wewnętrzne układy elektroniczne. Ergonomicznie ukształtowany uchwyt pokryty gumą poprawia stabilność i zapewnia pewne trzymanie aparatu. Aparat, oferowany w zestawie zawierającym nowy, standardowy obiektyw AF DT Zoom 18 -70 mm f/3,5-5,6 (D), pojawi się w sprzedaży na początku września b.r., w cenie sugerowanej 3999 zł brutto.

Główne cechy
1. Zintegrowany mechanizm stabilizacji obrazu, wykorzystujący zmianę położenia matrycy CCD, Anti-Shake.
2. Intuicyjna, prosta obsługa oraz stylowy, kompaktowy i lekki korpus.
3. Wysoka jakość obrazu dzięki przetwornikowi CCD o rozdzielczości 6,1 miliona pikseli oraz technologii przetwarzania obrazu CxProcess™ III.
4. Komfortowy 2,5-calowy barwny monitor LCD, ułatwiający zmianę ustawień zdjęciowych i dokładną ocenę zapisanych obrazów.
5. Duże możliwości zdjęciowe oraz wszechstronne funkcje przetwarzania cyfrowego dla sprostania różnorodnym wymaganiom użytkowników.
6. Pełna zgodność z systemem wymiennych obiektywów Dynax*.






Funkcje

Mechanizm stabilizacji obrazu Anti-Shake, zgodny z systemem wymiennych obiektywów Dynax* Dynax 5D wykorzystuje rewolucyjną technologię stabilizacji obrazu zastosowaną w modelu Dynax 7D - pierwszej na świecie lustrzance cyfrowej wyposażonej w zintegrowany system stabilizacji Anti-Shake. Technologia Anti-Shake została wybrana "Europejską Innowacją Fotograficzną roku 2004 - 2005" przez zrzeszenie EISA.

Dzięki wbudowaniu mechanizmu Anti-Shake w korpus aparatu, szansa wykonania udanego, nieporuszonego zdjęcia jest równie wysoka z każdym rodzajem obiektywu: zoomem, standardowym lub teleobiektywem. Ponieważ system Anti-Shake pozwala stosować czasy otwarcia migawki nawet ośmiokrotnie dłuższe (do 3 stopni EV) niż w innych, zwykłych lustrzankach cyfrowych, znacznie łatwiej fotografować w pomieszczeniach lub w słabym oświetleniu, bez użycia lampy błyskowej. Teraz, zamiast martwić się możliwością poruszenia aparatu, można skoncentrować się całkowicie na fotografowaniu. System Anti-Shake może być włączony lub wyłączony przyciskiem znajdującym się na tylnej ściance. Gdy jest on aktywny, w wizjerze aparatu wyświetlane są odpowiednie wskaźniki.


Wytrzymały, kompaktowy korpus z wygodnym uchwytem
Dynax 5D nie jest plastikową zabawką. Jego korpus zbudowany został z bardzo wytrzymałego włókna szklanego, dzięki czemu możliwe było zmniejszenie wymiarów i wagi o 22% w stosunku do modelu Dynax 7D. Metalowe chassis zmniejsza niekorzystny wpływ fal elektromagnetycznych na wewnętrzne układy elektroniczne, natomiast ergonomiczny uchwyt powleczony gumą zapewnia idealne trzymanie aparatu.

Duży przetwornik CCD oraz zaawansowana technologia przetwarzania obrazu
Wysoka rozdzielczość oraz szeroki zakres dynamiki zastosowanego w Dynax 5D przetwornika CCD wielkości 6,1 miliona pikseli, umożliwiają rejestrowanie obrazów, z wyjątkowo wiernie oddanymi detalami i naturalną barwą skóry. Opracowana w laboratoriach Konica Minolta technologia przetwarzania obrazu CxProcess III optymalizuje cztery podstawowe czynniki: ostrość brzegową, odwzorowanie barw, odwzorowanie przejść tonalnych oraz poziom szumu.

2,5-calowy monitor LCD z wyświetlaczem nawigacyjnym
Bardzo duży, 2.5-calowy monitor LCD czyni przeglądanie zdjęć czystą przyjemnością. W trybie zapisu, ekran wyświetla szczegółowe informacje dotyczące aktualnych ustawień w dużej, czytelnej formie oraz automatycznie przełącza format wyświetlania danych na pionowy po zmianie położenia aparatu. Wśród wielu funkcji warto wymienić możliwość szybkiego przeglądania zawartości katalogów na karcie pamięci oraz nowy interfejs sterowania, ułatwiający poruszanie się w menu i szybką zmianę ustawień. Bardzo duży monitor wyróżnia Dynax 5D wśród konkurencyjnych aparatów. Dodatkowo, ekran monitora chroniony jest twardą, bardzo odporną na zarysowania, powłoką oraz wyłącza się automatycznie dla oszczędzenia energii po przyłożeniu oka do wizjera.

Zaawansowane funkcje sterowania i pełna paleta narzędzi korekcji obrazu
Cyfrowe programy tematyczne ułatwiają uzyskiwanie optymalnych rezultatów w szerokim zakresie sytuacji zdjęciowych, zwłaszcza początkującym użytkownikom. Zamiast żmudnego zmieniania poszczególnych ustawień, wystarczy obrócić pokrętło trybów na odpowiedni program tematyczny, który odpowiada fotografowanej sytuacji.
Oprócz cyfrowych programów tematycznych, DYNAX 5D oferuje sterowanie przetwarzaniem cyfrowym. Można korygować kontrast, nasycenie barw oraz ostrość, w każdym z dziesięciu trybów barwnych, dla uzyskania żądanego efektu. Wydzielone pokrętło sterowania balansem bieli pozwala na uzyskanie naturalnego odwzorowania barw w różnorodnych sytuacjach. Oprócz automatycznego doboru balansu bieli (AWB), dostępnych jest również sześć ustawień zdefiniowanych (PWB), własne ustawienia kalibracji, korygowanie dominanty barwnej przez cyfrowe filtry kompensacyjne CC oraz bezpośredni sposób ustawiania temperatury barwowej, w odstępach 100°K. Można również użyć bracketingu balansu bieli dla rejestracji serii trzech obrazów, z których można wybrać ten, którego kolorystyka najbardziej nam odpowiada.
Osiągnięcie właściwego naświetlenia często bywa skomplikowane, na przykład podczas fotografowania ciemnych obiektów na tle ciemnego tła. W aparacie DYNAX 5D, dostępne jest gotowe rozwiązanie tego problemu, noszące nazwę metody Zone Matching, które automatycznie koryguje problemy "wypalenia" szczegółów w światłach lub utraty detali w cieniach, często występujące przy jednolicie jasnych lub ciemnych scenach. Metoda ta oparta jest na systemie strefowym, sformułowanym przez wybitnego fotografa amerykańskiego, Ansela Adamsa.

Łatwa, intuicyjna obsługa
Szybki system autofokus, złożony z dziewięciu oddzielnych czujników AF, pokrywa duży obszar pola widzenia, umożliwiając nastawianie ostrości na obiekty położone poza centrum kadru. Daje on również elastyczność kadrowania, pozwalając wybrać ręcznie jeden z dziewięciu czujników AF. Dodatkowo, układ Predictive Focus Control pomaga uzyskać ostre obrazy poruszających się obiektów dzięki zastosowaniu wydajnych algorytmów do obliczania prędkości i kierunku poruszania się obiektu. DYNAX 5D pozwala zarejestrować obrazy seryjne z prędkością 3 klatek na sekundę (do 24 zdjęć w trybie Large/Standard JPEG). To idealny sposób na uchwycenie "magicznych momentów" w trakcie fotografowania wydarzeń sportowych, dziecięcych zabaw lub szybko dziejących się zdarzeń. Duża prędkość zapisu danych umożliwia szybkie rozpoczęcie kolejnej serii zdjęć. Ergonomicznie rozmieszczone elementy sterowania czynią z DYNAX 5D aparat wyjątkowo komfortowy w obsłudze. Duże, wyraźnie oznaczone pokrętła, ułatwiają zmianę parametrów naświetlenia i ustawień balansu bieli. Dodatkowo, przyciski korekcji naświetlenia, pamięci pomiaru oraz funkcyjny umieszczone są w miejscach, gdzie łatwo nimi operować. Wygodnie umieszczony przycisk funkcyjny zapewnia natychmiastowy dostęp do kluczowych ustawień. Wystarczy go nacisnąć, aby na monitorze LCD zostało wyświetlone czytelne menu, w którym szybko można zmienić pole autofokusa, tryby ustawiania ostrości i pomiaru światła, wartość korekcji błysku, tryby barwne oraz stopnie kontrastu, ostrości i nasycenia barw. Celownik, wyświetlający również niezbędne informacje o parametrach zdjęciowych, zapewnia krystalicznie czysty podgląd fotografowanego obiektu. Układ celowniczy posiada nowoczesną, bardzo jasną matówkę typu Acute Matte, znacznie ułatwiającą kontrolę ustawienia ostrości. Dynax 5D wyposażony jest także w nowy system celowniczy wykorzystujący dachowy, pentagonalny układ luster napylanych srebrem, który umożliwił zmniejszenie rozmiarów aparatu.

Nowe obiektywy serii DT
Dla zapewnienia najwyższej jakości obrazu, Konica Minolta wprowadza nową serię obiektywów DT, idealnie dopasowanych do dużego (23,5 x 15,7 mm) przetwornika CCD zastosowanego w lustrzankach Dynax 5D oraz Dynax 7D:
Konica Minolta AF DT ZOOM 18-70 mm f3,5-5,6 (D)
Konica Minolta AF DT ZOOM 11-18 mm f4,5-5,6 (D)
Konica Minolta AF DT ZOOM 18-200 mm f3,5-6,3 (D)
Nowe obiektywy gwarantują optymalną ostrość i czystość obrazu, w pełni współpracują z systemem Anti-Shake i zapewniają zaawansowany pomiar błysku ADI (Advanced Distance Integration). W ich konstrukcji, wykorzystano najnowsze technologie optyczne, m.in. soczewki asferyczne redukujące aberrację sferyczną, szkło AD o niskiej dyspersji (Anomalous Dispersion) oraz specjalne powłoki wielowarstwowe zmniejszające odblaski, często występujące w lustrzankach cyfrowych.


Dynax 5D - Dane techniczne

Typ: Lustrzanka cyfrowa z wymiennymi obiektywami
Mocowanie : Bagnetowe, typu Minolta A

REJESTRACJA OBRAZU
Przetwornik: Całkowita liczba pikseli: 6,3 mln, przetwornik CCD formatu APS-C (23,5 x 15,7mm) z filtrem barw podstawowych, skanowanie z przeplotem.
Czułość: Auto oraz 100, 200, 400, 800, 1600 i 3200 ISO
ZAPIS OBRAZU
Nośnik pamięci: Karty CompactFlash typu I i II, Microdrive oraz karty SD i MultiMedia z opcjonalnym adapterem SD-CF1
Format plików: JPEG, RAW (zgodne z DCF 2.0, DPOF 1.1 oraz Exif 2.21)
Liczba rejestrowanych pikseli: L: 3008 x 2000, M: 2256 x 1496, S:1504 x 1000
Pojemność nośnika (przybliż.): STD: 277 / 470 / 926, FINE: 163 / 282 / 584, (karta CF 512MB w rozmiarach L/M/S) EXTRA-FINE: 82 / 145 / 314, RAW+JPEG: 39 / 44 / 48, RAW: 53
Tryby barwne: Natural, Natural Plus, portret, krajobraz, zachód Słońca, nocny widok, nocny portret, czarno-biały, Adobe RGB, Adobe RGB z profilem. Z wyjątkiem trybów Adobe RGB, wszystkie pozostałe tryby wykorzystują przestrzeń barwną sRGB.
Tryby jakości obrazu: RAW, RAW+JPEG, JPEG Standard / Fine / Extra-fine,
Korekcja obrazu: Kontrast, nasycenie barw, ostrość (5 poziomów: -2, -1, 0, +1, +2)
Redukcja szumów: Dostępna przy czasach migawki powyżej 1 sekundy
Funkcja kasowania: Pojedynczy obraz, obrazy zaznaczone lub wszystkie na karcie lub w katalogu
ODTWARZANIE
Monitor LCD: Barwny, TFT, o przekątnej 2,5 cala, liczba pikseli: 115 000
Tryby odtwarzania: Obrazy pojedyncze (tylko obraz, obraz plus informacja), histogram z wyświetlaniem przekroczenia granicy jasności, indeks (4, 9 lub 16 klatek), odtwarzanie w powiększeniu (do 5x), przeglądanie plików, pokaz obrazów, obracanie obrazów: ręczne lub automatyczne
SYSTEM AUTOFOKUS
Typ: System detekcji fazowej TTL
Element pomiarowy: Dziewięć czujników liniowych CCD (osiem liniowych i jeden krzyżowy)
Zakres czułości: Od -1 EV do 18 EV (ISO 100)
Główne funkcje: Szerokie pole ostrości z możliwością wyboru jednego z czujników, tryby AF-A/C/S/DMF/MF, przewidywanie położenia obiektu poruszającego się w dowolnym kierunku, wskazywanie aktywnego czujnika śledzącego ruch obiektu
Oświetlacz wspomagający: Błyski wbudowanej lampy; zasięg: 1 - 5 m
NAŚWIETLANIE
Typ pomiaru: Wewnętrzny pomiar TTL, 14-segmentowy pomiar analizujący, pomiar skoncentrowany, pomiar punktowy
Element pomiarowy: 14-segmentowa fotodioda krzemowa o wzorze plastra miodu
Zakres pomiarowy: Od +1 EV (+4 EV przy pomiarze punktowym) do +20 EV (ISO 100, obiektyw f/1,4)
Tryby naświetlania: Program podstawowy, program elastyczny (P), automatyka czasu (A), automatyka przysłony (S), ręczny (M), programy tematyczne: portretowy, sportowy, krajobrazowy, zachód Słońca oraz nocny portret
Korekcja naświetlenia:ą2 EV w odstępach 1/3 EV
Pamięć pomiaru: Aktywowana automatycznie po potwierdzeniu ostrości. Dostępna również przyciskiem AEL.
WBUDOWANA LAMPA BŁYSKOWA
System pomiaru błysku: ADI / pomiar przedbłysku TTL
Korekcja błysku: ą 2 EV w odstępach 1/3 EV
Liczba przewodnia: 12 metrów (ISO 100)
Czas ładowania: Około 3 sekund
Sterowanie: Ręczne (podnoszona)
Tryby błysku: Błysk wypełniający, redukcja czerwonych oczu (przedbłysk), synchronizacja przed zamknięciem migawki, synchronizacja z długimi czasami migawki, synchronizacja HSS z lampami zewnętrznymi Program Flash 5600HS(D)/3600HS(D) przy krótkich czasach migawki, sterowanie bezprzewodowe
MIGAWKA
Typ: Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa o pionowym przebiegu
Zakres czasów otwarcia: 1/4000 s - 30 s, dostępny czas B
Synchronizacja z błyskiem: 1/160 s (Anti-Shake wyłączony), 1/125 s (Anti-Shake włączony); do 1/4000 s w trybie HSS z lampami PF3600HS(D)/5600HS(D)
CELOWNIK
Typ: Optyczny niewymienny, z dachowym, pentagonalnym układem luster
Matówka: Drobnosferyczna Acute Matte
Pole widzenia: 95 %
Powiększenie: 0,83x z obiektywem 50 mm nastawionym na nieskończoność
Odległość widzenia: Około 20 mm od wizjera, 16 mm od muszli ocznej, przy korekcji -1D
Korekcja dioptryczna: Od -2,5 do +1 D


TRYBY ZAPISU OBRAZU
Tryby pracy: Obrazy pojedyncze, obrazy seryjne, samowyzwalacz (10 s, 2 s), bracketing pojedynczy, bracketing seryjny. Tempo obrazów seryjnych: maks. 3 klatki na sekundę (przybliż.)
Bracketing naświetlenia: seria 3 klatek w odstępach 0,3 lub 0,7 EV
ANTI-SHAKE
System: Stabilizacja matrycy CCD
Informacja o działaniu: Skala Anti-Shake w wizjerze
Stopień stabilizacji: Odpowiednik wydłużenia czasu otwarcia migawki o 2-3 stopnie EV (zmienia się w zależności od obiektywu i warunków zdjęciowych)
INNE
Pozostałe funkcje: Natychmiastowe odtwarzanie, ustawienia własne, Zone Matching, podgląd głębi ostrości
Złącze: USB 2.0 Full-Speed (prędkość USB 1.1)
Wyjście wideo: PAL / NTSC (wybierane w aparacie)
Temperatura otoczenia: 0° ~ 40° C
Sterowanie wydrukiem: Exif Print, PRINT Image Matching III, PictBridge
Zasilanie: Akumulator litowo-jonowy NP-400
Wydajność akumulatora: Liczba zapisanych obrazów: 550 (zgodnie ze standardami Camera & Imaging Products Association), 700 (zgodnie ze standardowymi testami Konica Minolta)
Zasilanie zewnętrzne: Zasilacz sieciowy 6V/2A
Wymiary: 130,5 mm x 92,5 mm x 66,5 mm
Ciężar: Około 590 g (bez akumulatora i karty pamięci), 680 g (z akumulatorem i kartą)
Standardowe akcesoria: Akumulator litowo-jonowy NP-400, ładowarka BC-400, szeroki pasek WS-5, muszla oczna EC-1500, dekiel na korpus BDC-1000, kabel USB-3, kabel wideo VC-500, dekiel na sanki SC-1000, dekiel na wizjer, uchwyt wężyka spustowego, CD-ROM z oprogramowaniem



Obrazek



Obrazek

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 15 lipca 2005, 15:43
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
LCD ma 2x mniej pixeli niż w D7D.. co przy tej wielkości znaczy... cegiełki :?:

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


piątek, 15 lipca 2005, 15:55
Zobacz profil
Post 
a ile kosztuje? :(


piątek, 15 lipca 2005, 15:59
Post 
skynecik
Vendeur napisał(a):
Aparat, oferowany w zestawie zawierającym nowy, standardowy obiektyw AF DT Zoom 18 -70 mm f/3,5-5,6 (D), pojawi się w sprzedaży na początku września b.r., w cenie sugerowanej 3999 zł brutto.


piątek, 15 lipca 2005, 16:17
Post 
faktycznie, nie wylookałem.


piątek, 15 lipca 2005, 16:48
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
bonnum napisał(a):
LCD ma 2x mniej pixeli niż w D7D.. co przy tej wielkości znaczy... cegiełki


LCD służy jedynie do podglądu, więc jego wysoka rozdzielczość nie jest aż tak bardzo wymagana.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 15 lipca 2005, 17:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 21:22
Posty: 258
Post 
Cholera - szykowałem sie na D7D a teraz sam nie wiem :?: :mrgreen:

_________________
Prawda! Ponad wszystko!

Do tej pory zginęło mi bez wyjaœnienia 3 posty !


piątek, 15 lipca 2005, 19:20
Zobacz profil

Dołączył: środa, 1 września 2004, 15:51
Posty: 156
Lokalizacja: Wrocław
Post 
chyba jednak kasuje d50- ciekawi mnie porównianie midzy tymi aparatami.....:D
A cena też wydaje się rozsądna ... martwi mnie jakośc tego obiektywu.. przy takiej ogniskowej filterki tylko 55mmm to nie wróży za dobrze...:(\

ale zobaczymy jak będzie

_________________
d70+18-70+SB 800 - zdradziłem OLĘ.... przez chwilę... a teraz już na jej łonie:) e-1 - 14-54+fl-36
http:\\www.awaskow.republika.pl


piątek, 15 lipca 2005, 19:22
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
d50 to przeciez nienajnowszy odgrzewany kotlet jest :)

zatiochi5: to jestes w komfortowej sytuacji, bierz 5D i jakies szklo do niego :)


piątek, 15 lipca 2005, 20:36
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
widze ze zniknela z lewego kolka korekta ekspozycji i ustawienia bracketingu, bo chyba w 7D do niego ono sluzylo ? (jesli sie myle prosze o korekte)
moim zdaniem troche chybiony jest chyba pomysl z WB w pokretle, az tak czesto nie ma potrzeby jego zmiany, chyba po prostu usuneli ustawienia z 7D i nie bardzo mieli co tu wsadzic, takie wrazenie odnosze

dobrze ze nie przyszlo im do glowy czasem rezygnowac ze stabilizacji, to powazna zaleta w stosunku do konkurencji


piątek, 15 lipca 2005, 20:41
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Tommy napisał(a):
moim zdaniem troche chybiony jest chyba pomysl z WB w pokretle, az tak czesto nie ma potrzeby jego zmiany, chyba po prostu usuneli ustawienia z 7D i nie bardzo mieli co tu wsadzic, takie wrazenie odnosze


Nie zgodzę się w ogóle. W Minolcie A1 tak samo mam WB w pokrętle i BARDZO to pomaga.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 15 lipca 2005, 21:36
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 13 września 2004, 21:29
Posty: 229
Post 
nie robisz w raw ?
tak kiepsko automatyka dziala ze nonstop musisz zmieniac ?

to nie jest pytanie zlosliwe, ja po prostu nie mam potrzeby czestej zmiany, albo raw jesli jpg to auto lub lampa


piątek, 15 lipca 2005, 21:53
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Tommy napisał(a):
nie robisz w raw ?
tak kiepsko automatyka dziala ze nonstop musisz zmieniac ?

to nie jest pytanie zlosliwe, ja po prostu nie mam potrzeby czestej zmiany, albo raw jesli jpg to auto lub lampa


Szczerzem to zapominam o tym i teraz sobie pluję w brodę, bo przez to nie wyszły mi fotki nocne z wyjazdu.

A odnośnie BW to w A1 jest pewien problem... Ustawiam jakiś konkretny i w podglądzie jest ok. Jak już zrobię fotkę, to kolory są zupełnie inne... Nie wiem dlaczego.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 16 lipca 2005, 01:34
Zobacz profil
Post A co nie mówiłem ...?
O tym że Minolta wypuści naa rynek jako następne lustro Dynaxa 5 D mówiłem wam w zeszłym roku chyba jeszcze, to pojechaliście po mnie że niby jakieś niesprawdzone info podsyłam w celu robienia zamieszania...
Czas pokazał...co innego.

Będzie gicio... Panowie. Spoko.


niedziela, 24 lipca 2005, 21:10
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
Mr Konica Minolta Men wow Ty jeszcze żyjesz :!: Dawno Cię nie widziałem :!:
A D5D na razie stoi na 1szym miejscu na liście kandydatów na mój następny aparat.. ale to dopiero za rok, może dwa..

_________________
Podpis zablokowany przez administratora.


niedziela, 24 lipca 2005, 22:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL