Teraz jest czwartek, 20 września 2018, 22:47

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Konica Minolta dimage Z3 

tak z ciekawości , bo chcę to zobaczyć na procętach.
z3 59%  59%  [ 13 ]
s5500 41%  41%  [ 9 ]
Liczba głosów : 22

Konica Minolta dimage Z3 
Autor Wiadomość

Post Konica Minolta dimage Z3
Na wstępie chce się przywitać , pierwszy post i jednocześnie top'ic na tym forum.

CZEŚĆ :wink:

OK , zacznijmy od początku. Jeśli można to tak nazwać to własnie jestem w trakcie kupowania Z3. Tzn szukam gdzie się da z pieniędzmi w ręku porównuję itd. Naczytałem się o niej naprawdę wiele... Na tym forum widziałem o niej wiele pochlebnych opini. Ale... widziałem też ludzi którzy twierdzą że fuji5500 jest leprzy. To mnie zainteresowało , bo myślałem że to ja jestem amatorem :P A jednak wypowiada się tu wielu ludzi którzy są kompletnie zieloni. Jak dla mnie FUJI nie powinien być porównywalny z minoltą , Z3 ma zdecydowanie leprzą ogólną specyfikacje. Chociażby biorąc do ręki aparat widzimy różnicę. Nie wiem czy trafiłem na taką serię ale jak trzymałem w ręku FUJI to aż się śmiałem. Jak dziecięca tajwańska plastikowa zabawka. Może i jestem pedantem ale jak widze że części obudowy nie są do siebie idealnie dopasowane to chyba coś jest nie tak. Fuji jak dla mnie odpada na wszystkich frontach.

Teraz pytania:
Oprzyżądowanie do minolty
---> Gdzie kupujecie tuleje ??
Da się gdzieś tanio kupić
używany obiektyw szerokokątny ??
Gdzie można kupić "Osłonkę
przeciwsłoneczną + ochrona LCD" ??

Z góry dzięki za odpowiedź 8)

"Każdy moment w życiu zawiera w sobie jakšœ okazję.
Umiejętnoœciš jest jš dostrzec." Galileo Galilei

poniedziałek, 8 sierpnia 2005, 17:02

Jak kupowalem Z1 to juz wtedy z nia przegral S5500 wiec wiadomo , wybral bym minetke .