Teraz jest piątek, 19 października 2018, 00:27




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
 Zestaw ochronny do Minolta Z1 ...czy warto ?? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Taniej wyjdzie? Nie wiem... policzmy:
taka zwyczajna
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=219
albo:
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=281
warto doplacic?

dalej...
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=194
takie cos? jakies sugestie?

po podliczeniu wyjdzie (z tych lepszych materialow) ta sama cena co :
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=223
ale z lepszych surowcow

Wiec oddzielnie mamy firmowego RAYNOXA. + filtr PL kinga lub w zestawie "no name".. wiec wydaje mi sie ze oddzielnie lepiej, a moze na allegro kupic? Czy wogole jest roznica miedzy tymi tulejkami?

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


wtorek, 21 września 2004, 16:21
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Jednym slowem: pozbierac czesci osobno, czy w zestawie kupic?

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


środa, 22 września 2004, 17:35
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Chociaz napiszcie, ze nie macie ochoty odpowiadac:P

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


środa, 22 września 2004, 19:30
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 24 sierpnia 2004, 18:12
Posty: 268
Lokalizacja: Jarocin
Post 
Ja kupilem zestaw bez polara za 92 zl, nie wiem czy to drogo czy tanio, jestem zadowolony. Gdyby doliczyc cene polara wychodzi 167, o 4 zl wiecej niz za zestaw zaawansowany. 4 zl roznicy dla jednego duzo, dla innego malo, wiec sam zadecyduj :D

_________________
Robson :) Minolta D5D + KM 18-70/3,5-5,6 + Sigma 70-300/4-5,6 APO + Sandisk 1GB + Velbon Dx-888


środa, 22 września 2004, 20:01
Zobacz profil
Post 
Zestawy podobno skladaja sie z filtrow King'a. Tuleja tez jest Kinga, ale czy ona jest gorsza od Raynoxa? Jest lepsza od oryginalnej (plastikowej i do tego czarnej). Porownanie cenowe mija sie z celem bo zestaw tez zawiera filtry Kinga. Dodatkowo dostajesz w nim oslone.

@Shadoow, sorry, nie masz racji.

Mi te zestawy ogolnie wisza. Jedyne co z nich posiadam to tulejka. Niezle filtry kosztuja tyle co tu zestawy zaawansowane. O czyms to swiadczy.


piątek, 24 września 2004, 18:14

Dołączył: sobota, 14 lutego 2004, 15:35
Posty: 37
Lokalizacja: Sanok
Post trzymajcieeeeee mnieeee
shadoow, co Ty bredzisz >nie macie ochoty odpowiadać< Na podstawie trgo co dotychczas Ci poradzono to se wykombinuj troszke, masz jasno kawe na ławe. Tak widocznie chcesz sie poradzić !!!


wtorek, 28 września 2004, 16:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post Re: trzymajcieeeeee mnieeee
sztyfcik napisał(a):
shadoow, co Ty bredzisz >nie macie ochoty odpowiadać< Na podstawie trgo co dotychczas Ci poradzono to se wykombinuj troszke, masz jasno kawe na ławe. Tak widocznie chcesz sie poradzić !!!

Bardzo przepraszam za uraze dumy (choc nie wiem skad ten napad)... Napisalem ze nikt nie ma ochoty odpowiadac, poniewaz edytowalem kilka razy post i jakos nikt nie odpisal... Czekalem trzy dni...
Kolejna sprawa - owszem, wczesniej poradzono mi w czym mam sie zorientowac, ale pozniej zapytalem o KONKRETNY PRZYKLAD... czy warto wziasc (moze ktos akurat ma)... nie powtarzalem rzeczy oczywistych - juz powiedzianych:/
Wybacz jesli Cie to zdenerowalo - choc nieslusznie :evil:

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


wtorek, 28 września 2004, 17:02
Zobacz profil
Post Zestaw
Kupiłem ten zestaw miesiąc temu i ogólnie polecam.Filterki ocieplają zdjęcie,likwidują duże kontrasty chronią obiektyw i to niebo!!! które po polarze jest niesamowite.PS i sprzet wygląda lepiej :D


wtorek, 28 września 2004, 23:12
Post Zestaw
.Kupiłem ten zestaw miesiąc temu i ogólnie polecam.Filterki ocieplają zdjęcie,likwidują duże kontrasty chronią obiektyw i to niebo!!! które po polarze jest niesamowite.PS i sprzet wygląda lepiej :D.Jeżeli chodzi o wpływ zestawu na aberrację to jak by była mniejsza o 10 % i jest mnie dokuczliwa i o wiele łatwiejsza do usuniecia.Ogólnie polecam zestaw


wtorek, 28 września 2004, 23:14
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 1 sierpnia 2004, 00:41
Posty: 556
Lokalizacja: UEO
Post 
Z

_________________
Uważajcie ! Regulamin forum narusza zapisy Ustawy - Prawo Autorskie !


Ostatnio edytowano środa, 26 stycznia 2005, 22:29 przez Grisza[Gen], łącznie edytowano 1 raz

wtorek, 28 września 2004, 23:24
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Polay Hoya za 114 zl? Podaj mi namiary.. bo ja widze TAKIE ceny:
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=246

Za Twoja cene bylbym sklonny kupic...
thx

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


środa, 29 września 2004, 16:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 1 sierpnia 2004, 00:41
Posty: 556
Lokalizacja: UEO
Post 
No

_________________
Uważajcie ! Regulamin forum narusza zapisy Ustawy - Prawo Autorskie !


Ostatnio edytowano środa, 26 stycznia 2005, 22:29 przez Grisza[Gen], łącznie edytowano 1 raz

środa, 29 września 2004, 17:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Grisza[Gen] napisał(a):
No wiesz nie wiem czy moge :)

Kupowałem w zwykłym sklepie - w wawie Armi ludowej 12.

cena dokładnie 114,50 za fioletową hoye.


A jest taka diametralna roznica Twoim zdaniem miedzy Hoya a king? mimo to - 40 musze doplacic... jak juz ktos wspomnial wczesniej, cyfrowki nie wykorzytaja i tak jakosci tych lepszych, wiec nie ma sensu. Co Ty o tym powiesz?

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


środa, 29 września 2004, 18:01
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 1 sierpnia 2004, 00:41
Posty: 556
Lokalizacja: UEO
Post 
Nie

_________________
Uważajcie ! Regulamin forum narusza zapisy Ustawy - Prawo Autorskie !


Ostatnio edytowano środa, 26 stycznia 2005, 22:29 przez Grisza[Gen], łącznie edytowano 1 raz

środa, 29 września 2004, 18:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Tak jak podalem w linku wczesniej - cena 240zl (sic!)... Niedlugo jade do wroclawia, wiec moze cos znajde (tyle ze nie wiem gdzie tam sa jakies lepsze sklepy foto - moze ktos zna?). Jezeli nic nie znajde - moge liczyc na Ciebie?

EDIT
Znalazlem w rozsadniejszej cenie. Natomiast moje pytanie: czy do tego zestawu ochronnego
http://www.xxxxxx.pl/sklep/product_in ... cts_id=224
(tulejka jest produkcji kinga), bez zadnych problemow bedzie pasowal filtr plar Hoya... niby ta sama srednica gwintu, ale chce sie upewnic... bo nie chcialbym dostac tulejki marnej jakosci, zas nie chce przeplacac

Jednym slowem: czy tulejka kinga nie "uszkodzi" (przez swoje najtansze wykonanie), filtra HOYA? Ale king nie jest taki zly, a to przeciez tulejka... nie mial na czym spieprzyc... Beda do siebie pasowaly?

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


Ostatnio edytowano piątek, 1 października 2004, 17:06 przez shadoow, łącznie edytowano 1 raz

środa, 29 września 2004, 18:59
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL