Teraz jest piątek, 20 kwietnia 2018, 22:30

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
 Kodak DX 6490 
Autor Wiadomość
Post Kodak DX 6490
Jestem amatorem, jezeli chodzi o fotografie. Prosze pomozcie jaki aparat wybrac. Nie potrzebuje profesjonalnego aparatu cyfrowego, jedynie do robienia zdjec na wyjazdach i imprezach. Z moich obserwacji wynika, iznajbardzeij psawol by mi Kodak DX 6490, cena 2400. Co Wy na to? Czy taki wybrac? Czy moze inny w tej cenie a lepszy. Prosze o rade i z gory dziekuje. Pozdrowienia

poniedziałek, 9 lutego 2004, 09:29

Na Allegro powinieneś znaleźć za 1800-1900.

A jesteś pewien, że potrzebujesz aparatu z tak dużym zoomem optycznym? Jeżeli tak, to jest jeszcze kilka aparatów, które warto by było brać pod uwagę.

Pozdrawiam.

poniedziałek, 9 lutego 2004, 09:55
Post Kodak DX6490
Ginty, dzieki za odpowiedz. Wlasnie nie wiem, bo zaczalem aparatami sie interesowac od przedwczoraj i sam nie wiem. Ogladalem rozne aparaty i ten mi przypadl do gustu. Ale moze macie jakies lepsze propozycje w tej cenie? Z gory dzieki. Pozdrowienia

poniedziałek, 9 lutego 2004, 10:54

Widzę, że już obudził się Vendeur, więc zaraz Ci doradzi Z1. ;) Na tym forum ten aparat jest już niemal obiektem kultu.

Jeżeli chcesz istotnie aparat z dużym zoomem optycznym, to polecam powyższą Z1 bądź Olympusa C-740UZ, którego sam posiadam (i jestem z niego bardzo zadowolony). Obydwa kosztują nieco ponad 1600 złotych (ceny z Allegro).

Kodak jest nieco droższy, co można tłumaczyć większą matrycą. Jednak nie posiada manualnego focusa i bodajże balansu bieli (kilka predefiniowanych wartości). Zawsze miło, gdy są.

Ale - jeżeli zoom optyczny nie jest dla Ciebie taki ważny - może warto zainteresować się Olympusem C-4000Z bądź Canonem A-70; to dobre aparaty o sporych możliwościach i chyba najlepszym stosunku jakości do ceny w swojej kategorii zdolnościowej.