Teraz jest sobota, 22 września 2018, 19:12

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Olympus c-750 - najlepszy w tym przedziale cenowym? 
Autor Wiadomość

Post Olympus c-750 - najlepszy w tym przedziale cenowym?
Witam!
Pewnie będę bardzo nudny, bo poruszę temat który wielokrotnie już się przewijał na forum. Mam zamiar kupić dobry aparat w cenie 2 - 2.5 tys zł. Jestem amatorem. Śledząc wypowiedzi skłaniam się do Olympusa c-750. Kusi mnie duży zoom. Również Minolta Z1 wygląda bardzo obiecująco ale ma matrycę o rozdzielczości 3,2 miliona pikseli co przy obróbce może chyba troche ograniczać. Chiałbym aby aparat był w miarę uniwersalny - zdjęcia makro jak i krajobrazy. Nie wiem czy dobrze wybrałem bo zauważyłem komentarze, że duży zoom może pogarszać ogólną "optykę" aparatu. Jako laik myślałem, że jest odwrotnie. Może w związku z tym wybrać jakimś mniejszym zoome? Będe bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam

środa, 11 lutego 2004, 10:56
Moderator

No jeśli chcesz mieć koniecznie matrycę większą niż 3,2 Mpix, to pozostaje Ci albo ten C-750, albo Kodak DX6490. W sumie Oly chyba jest bardziej wart polecenia.

Pamiętaj, że na Allegro można kupić taniej :)

Ale ja bym się nie patrzył na większą matrycę, ponieważ sądzę, iż za nią trzeba niepotrzebnie dopłacać. Sam mam Z1 raczej nie zamieniałbym jej na nową Z2 (właśnie większa matryca). Ale raczej napewno wybrałbym teraz nowego Canona S1 IS - zobacz koniecznie info o nim - jest w dziale "Canon" => "Nowe modele Canon". Może zmienisz zdanie, bo sądzę iż ten aparat ma szansę być rewolucyjny.

środa, 11 lutego 2004, 18:54

Canon dopiero wchodzi a cena na starcie nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Póki co dla mnie C-750UZ jest zdecydowanie najlepszym UZ z 4MPix (tłoku nie ma w tej kategorii). Jeżeli zależy Ci na tak dużej matrycy - wart swojej ceny; zresztą ostatnio poszedł mocno w dół (na Allegro 2080 złotych wraz z ładowarką, kompletem akumulatorków i pilotem).

Pozdrawiam!

czwartek, 12 lutego 2004, 02:00