Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 04:10




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
 Filmiki i fotki z C-770 :) 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 20 lutego 2004, 10:19
Posty: 41
Post Filmiki i fotki z C-770 :)
Linki do filmikow:
http://www.olympus.hat.pl/P1050011.MP4
http://www.olympus.hat.pl/testy/c770/P5070027.MP4
http://www.olympus.hat.pl/testy/c770/P5080031.MP4

Linki do zdjec:
http://cimoch.org/zdjecia/c770/
a tu jest prawie 200 zdjec :) - http://www.pbase.com/cameras/olympus/c770_movie

Co myslicie o tych zdjeciach?


niedziela, 9 maja 2004, 08:46
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: czwartek, 18 marca 2004, 09:46
Posty: 305
Lokalizacja: ŁódŸ
Post 
Czyli nie ma na co czekac: Potezna aberacja apochromatyczna, potezne szumy - a miala byc rewelacja ech

_________________
Minolta Z2 + 256MB - Sprzedana

Teraz Fuji S5500 + xD 256MB + statyw
http://www.komputery-attena.9x.pl


niedziela, 9 maja 2004, 09:09
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 9 maja 2004, 09:22
Posty: 1
Post C 770
Ale trzęsło gościem


niedziela, 9 maja 2004, 09:24
Zobacz profil

Dołączył: niedziela, 11 kwietnia 2004, 11:16
Posty: 192
Post 
bleee, ale slabe fotki :(
Za ta cene bym wolal kupic Canona S1 IS 8)

_________________
Konica Minolta Dimage Z1, ladowarka emos + aku 2100 energizer


niedziela, 9 maja 2004, 10:46
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 18 stycznia 2004, 02:40
Posty: 247
Lokalizacja: ALpha Centauri
Post 
Ja powiem tak - nie dokonca wierze zeby to bylo z C770, no chyba ze ten ktos sie bardzo postaral zeby zdjecia byly kiepskie na maxa. Szumy az gryza w oczy i nie wiem jak ten ktos robil te zdjecia, ale chyba sie specjalnie staral zeby nie wyszly.

_________________
Kres .... nadchodzi razem z moim xxxxxx .... ale spadnie jeszcze duzo deszczu i wybuchnie wiele wulkanow zanim to nastapi :) (a konkretnie w wakacje)


niedziela, 9 maja 2004, 11:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: piątek, 20 lutego 2004, 10:19
Posty: 41
Post 
http://www.forum.olympus.hat.pl/viewtop ... 8&start=12 - tu mozecie poczytac wiecej i pogadac z kolesiem ktory robil te zdjecia.


niedziela, 9 maja 2004, 11:36
Zobacz profil
Post 
http://cimoch.org/zdjecia/c770/P5090033.MOV - ten filmik jest niezly


poniedziałek, 10 maja 2004, 07:45
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
przymierzalem sie do niego, ale doszedlem do wniosku, ze za 3000 to taniej wyjdzie kupic kamere...
widze ze przesiadka byla dobrym posunieciem :wink:

_________________
remanent...


czwartek, 13 maja 2004, 00:08
Zobacz profil
Post 
Nie wiem co myśleć o tych zdjęciach (seria 200 )bo niektóre są dobre inne nie. Stoje przed zakupem sprzętu mogę wydać ok 4000 i nie mam pojecia co kupić . Miałem na myśli właśnie 770 albo kamerę panasonica NV-GS 200 robi dość dobre zdjęcia. A może wy macie jakieś zdanie na temat co można fajnego w takiej cenie zakupić . Musi mię napewno zoom min 8x.


środa, 19 maja 2004, 11:01
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
na Twoim miejscu z 4000 do wydania na aparat, to nie zastanawialbym sie nad kompaktami, a od razu inwestowal w jakiegos olympusa e-20
a jezeli nie to chociaz olympus c8080 lub minolta a1, ale raczej nie 770
ot moje zdanie

_________________
remanent...


środa, 19 maja 2004, 11:17
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
C-8080 jest raczej droższy trochę. Minolta A1 to dobry wybór, ale ma zoom "tylko" 7x.

Może dla kolego dibrym wyborem byłby jednak Canonik S1 IS? Ma zoom 10x, stabilizację, super jakości filmy i w ogóle jest niezły.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


środa, 19 maja 2004, 14:13
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
tu sie przyznam - dokladnie tych cen nie znam; rzucilem okiem na allegro i ile zobaczylem tyle wiem.
minolta - fakt mniejszy zoom.
kurcze - nie wime.
olympus 770... to juz bym wzial 750, albo 755 bo czarny :)

_________________
remanent...


środa, 19 maja 2004, 17:32
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
Olympus C-8080 jest w sumie niewiele droższy ponad te 4000 a kategoria zdolnościowa już jakby inna w porównaniu z C-770. Jeżeli ma to być rzeczywiście aparat (a nie kamera), to bym się na niego połasił...

A co prezentowanych fotek - tak, są fatalne. Tylko na ile to zasługa aparatu, a na ile fotografa? Sir Maverick, naprawdę powinieneś brać pewną poprawkę na element ludzki. Canonem zapewne można również zrobić równie nieudane zdjęcia...

Poza tym widzę, że Koledzy zapisali się na forum Olympusa i spotkali z pierwszymi objawami forumowego rasizmu - czyli jednak nie można należeć do kilku miejsc jednocześnie. Moja opinia - nasze forum jest w sumie całkiem sympatyczne. Niech sobie inni mówią, co chcą, ale ja widzę różnice na plus...


czwartek, 27 maja 2004, 03:17
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Ginty napisał(a):
Moja opinia - nasze forum jest w sumie całkiem sympatyczne. Niech sobie inni mówią, co chcą, ale ja widzę różnice na plus...


Też tak sądzę. Nasze forum ma niepowtarzalny klimat przyjaźni i koleżeństwa. Naprawdę dobrze się tutaj czuje. Mogą to potwierdzać moje wypowiedzi o 4:20 w nocy, bo zamiast spać, to "czatuję"... :D.

Co do Olka C-770, to nie wierzę, aby robił tak kiepskie fotki - to byłoby samobójstwo ze strony producenta. Wybacz Ginty, ale muszę skorzystać z ... (jak to było? NCO, NPO? Najczęściej cytowany/przytaczany Odpowiednik?) porównania do Minolty Z1. Dobrze wiemy, że można tym aparatem zrobić BEZNADZIEJNE zdjęcia. A nieciekawe afekty nocne są bardzo popularne. Jednak to nie znaczy, że aparat jest zły. Wiele razy tutaj na forum udowodniliśmy, że jednak można zrobić tym aparatem piękne zdjęcia. Jestem pewien, że to samo tyczy się owego C-770 :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


czwartek, 27 maja 2004, 04:24
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
No - to, że my się tu dobrze czujemy, to jeszcze o niczym nie świadczy... ;) I ja nie twierdzę, że nasze forum jest lepsze od tamtego, nic z tych rzeczy, to są całkowicie odmienne fora od jakby innych spraw. Powiedzmy, że olympusowe jest bardziej wyspecjalizowane, jest tam grupka naprawdę kompetentnych ludzi. Niemniej... Niemniej kończę, bo jest nie na temat - tu jest ok.

TPO? ;) Czyli Tradycyjny Punkt Odniesienia? Czyli Z1? No tak - nie tylko Z1 czy C-770 można zrobić beznadziejne zdjęcia, każdym aparatem można je skopać. Z drugiej strony - niezależnie od braku intencji samobójczych każda firma może wypuścić gniota; tylko, że w tej bazie zdjęć na PBase nie brakuje bardzo dobrych zdjęć, co jakoś nie zostało zauważone...

Pozdrawiam.


czwartek, 27 maja 2004, 08:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL