Teraz jest sobota, 21 kwietnia 2018, 22:55

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Pytanie 
Autor Wiadomość

Post Pytanie
Witam nie dawno nabylem C-220 i jestem w jego obsludze zielony narazie sie ucze pierwsze co mnie dotknelo to siadly baterie wiec chcialem sie zapytac jakie najlepsze akumlatorki i ladowarke polecacie?,
drugie pytnie to czy da sie wylaczyc gdzies w C-220 to zeby mi nie wylaczal sie aparat po 3 minutach chcialbym kilkuminutowy film bezposrednio nagrac przez wyjscie wideo ale niestety sie nie da bo sie wylacza po trzech minutach.
z gory dzieki za odpowiedz

środa, 12 maja 2004, 07:23

co do aku to w tym momencie mniejszych niż 2100mAh nie kupuj.. ponoć Sanyo są wiadącymi :)
co do wyłączania to zobacz czy w zaawansowanych opcjach nie masz możliwości zmienienia tego.. powinno być..

PS oczywiście że o sanyo :)

Ostatnio edytowano środa, 12 maja 2004, 22:01 przez int, łącznie edytowano 1 raz

środa, 12 maja 2004, 09:00

Chyba chodziło Ci o Sanyo. Ale Energizery, Panasonici czy Varty też nie będą złę. Ładowarka - tradycyjnie EMOS. Duża, bardzo dobra, tania. W obecnych czasach nie opłaca się kupować mniejszych niż 2100mAh.

środa, 12 maja 2004, 21:07
witam ja ostatnio testuje akumulatorki FOREVER i jestem pod wrazeniem, nie myślałem ze tyle pociagną, maja pojemnosc 2200, i zrobiłem w ciągu około 3 dni jakies- nie chce skłamac ale około 300-400 zdjec i jeszcze nie wyśadły naprawde jestem mile zaskoczony, to pierwszy cykl ładowania, i ładowarka też nie firmowa za 49 zl na allegro , OLYMPUS C-3000

poniedziałek, 17 maja 2004, 23:55
o przepraszam jednak firmowa EMOS teraz zobaczyłem na opakowanie, heheeheh, nie zwracałem uwagi na nie wczesniej, zabawne nie? myslałem ze kupiłem jakas prostą ładowarke, bo chodziło mi o jakąs niedrogą co szybko ładuje :D ale jednak los był przychylny dl amnie :D a i akumulatorki po niecałe 8 zl w sklepie internetowym w moim miescie- tez wystawiają na allegro, jak ktos linka chce to podam :D