Teraz jest piątek, 21 września 2018, 15:55




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
 c770 jak dlugi film ? 
Autor Wiadomość
Post c770 jak dlugi film ?
ile minut filmu, nagranego przy 640x480 30 klatek, zmiescie sie na 512 MB karcie w C770 ?
wie ktos moze ?

jaka jakosc filmu ?


piątek, 5 listopada 2004, 15:22
Post 
powinno sie zmiescic okolo 30 min filmu.
a jakosc jest naprawde dobra


niedziela, 7 listopada 2004, 12:57
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
30 minut!? Jest roznica... na mojej minolcie, przy takich samych parametrach moge nagrac jedynie 7 minut. Jak pozniej sprawdzalem: film zajmujacy 38mb udalo mi sie skompresowac, BEZ ZADNEJ UTRATY JAKOSCI do niecale 2mb! Wg mnie minolta powinna obslugiwac inne standardy video, nie tylko najbardziej pamieciozerny MOV :evil:

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


niedziela, 7 listopada 2004, 14:16
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
i masz absolutna racje; jeszcze gdyby udostepnili update firmware'u... :roll:

ad olypmusa - ktos tu kiedys podawal linki do filmikow z 770 i byly dosyc ksozmarne...
moge prosic o link do tych dobrych; nie ze zlosliwosci, a z czystej ciekawosci.

_________________
remanent...


niedziela, 7 listopada 2004, 14:50
Zobacz profil
Post 
no to koncu ile mozna nagrac ? :)

w moim S1 na 1 Gigowej karcie, przy ustawieniach 640x480 nagrywam ok. 30 min, a na mniejszej rozdzialce godzine.


niedziela, 7 listopada 2004, 18:17
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post 
Na pewno najwięcej ze wszystkich aparatów- ma MPEG4. Mówimy o Olym C-770 oczywiście.

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


niedziela, 7 listopada 2004, 20:00
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
Nawet najstarsze HP-eki maja format AVI. Moze jest jakie nowsze firmware... musi byc! Skoro nawet nasz kolega scrackowal a75, to jakim cudem taki popularny aparat jak minolta Z1, NIE MA TAKIEGO WSPARCIA. Po tym dwudziestokrotnym skompresowaniu objetosci pliku, NAPRAWDE nie stracil NIC na jakosci... To jest czyste marnotrawstwo. Smiech.

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


niedziela, 7 listopada 2004, 20:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 26 października 2004, 20:56
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Post 
@emes Tu jest link do stronki z porównaniem c-765 i c-770 są też tam próbki zdjęć i również filmiki z jednego i drugiego aparatu.

http://www.dcresource.com/reviews/olymp ... ndex.shtml

_________________
Don't walk... surf


niedziela, 7 listopada 2004, 22:36
Zobacz profil
Post 
Dane od Stefka a ten spisuje z manuala i od producenta:

Olo c770 (dane dla kart 16 MB i 512 MB)

SHQ (MPEG4) 640 X 480 30 fps movie = 48 seconds / Over 25 minutes
SHQ 640 X 480 15 fps movie = 17 seconds / Over 9 minutes
HQ 320 x 240 15 fps movie = 45 seconds / Over 25 minutes
SQ1 160 x 120 15 fps movie = Over 3 minutes / Over 1 hour and 50 min.

Dane dla filmu bez dzwieku. Z dzwiekiem ciut krocej (tak napisal).

Canon S1 IS:
Movies:
640 x 480 pixels Fine (max. 9:09 at 30fps)
640 x 480 pixels (max. 12:23 at 30fps)
320 x 240 pixels (max. 26:41 at 30fps)
A maximum file size of 1 GB and a maximum of 1-hour recording are available in one movie shooting session.
Frame Rate 15 frames/sec. or 30 frames/sec.

Tu chyba chodzi o karte 1 GB, bo cos nie wierze ze o 32 MB z zestawu.


niedziela, 7 listopada 2004, 22:50
Post 
Zas na megapixel jest taka tabelka (troche ja pomniejszylem):
Canon S1 IS
Movie Recording 1GB
30 fps /15 fps
640 Fine = 8 '40" / 17' 04"
640 = 11' 52" / 22' 46"
320 = 24' 50" / 45' 33"


niedziela, 7 listopada 2004, 23:00
Avatar użytkownika

Dołączył: środa, 12 maja 2004, 22:32
Posty: 944
Lokalizacja: Kraków
Post 
shadoow napisał(a):
film zajmujacy 38mb udalo mi sie skompresowac, BEZ ZADNEJ UTRATY JAKOSCI do niecale 2mb!


shdoow - jesli mozesz pochwal sie czy kompresowales... :?:

_________________
remanent...


poniedziałek, 8 listopada 2004, 00:52
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 1 maja 2004, 17:32
Posty: 447
Lokalizacja: woodstock - my life...
Post 
emes napisał(a):
shadoow napisał(a):
film zajmujacy 38mb udalo mi sie skompresowac, BEZ ZADNEJ UTRATY JAKOSCI do niecale 2mb!


shdoow - jesli mozesz pochwal sie czy kompresowales... :?:

Nie mialem czasu naszukanie wyrachowanych kompresorow, wiec wczytalem plik do.... WINDOWS MOVIE MAKER :D Sam bylem zdziwiony. Obraz naprawde nie jest gorszy od oryginalu (mimo ze rozdzielczosc zmniejszyla sie z 720 - 480 (jakim cudem 720?!) do 640 - 480 i nadal 30 klatek.

_________________
Minolta Z1, SD 256 mb, zestaw ochronny KING, filtr polaryzacyjny HOYA, energizer 2300, statyw Velbon CX-560
Sprzedana! Kupiłem A1


poniedziałek, 8 listopada 2004, 17:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL