Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 11:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
 Olek e510 - ustawienie daty widocznej na fotkach 
Autor Wiadomość

Post Olek e510 - ustawienie daty widocznej na fotkach
witam :D Wszystkich jestem nowy na Forum jak i nowy w dziedzinie lustrzanek i potrzebuje pomocy :oops: Mianowicie mam taki problem - nie wiem jak ustawić datę żeby była widoczna cały czas na zrobionym zdjęciu np po wrzuceniu go do komputera <nie chodzi mi o funkcje INFO w olku bo ona pokazuje date i godzine tylko na wyświetlaczu aparatu podczas przeglądania zrobionych fotek>. W instrukcji nigdzie nie widze opisów takiej możliwosci (a może sie nie da takiego czegoś zrobić...)
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i wyrozumiałość :D
Pozdrawiam

piątek, 15 sierpnia 2008, 11:37
Post Re: Olek e510 - ustawienie daty widocznej na fotkach
Pewnie się nie da po co szpecić zdjęcia datą, zresztą co za problem w jakimkolwiek programie graf. dopisać.

sobota, 16 sierpnia 2008, 16:17

tak zgadzam sie z tym szpeceniem ale w sytuacji gdy robisz fotki np na jakiejs imprezie i zrobisz przykładowo 150 fotek <które bedą pamiątkowymi zdjęciami> to wątpie czy komukolwiek będzie się chciało wstawiać date używając programu graficznego...

wtorek, 19 sierpnia 2008, 21:14
Post Re:
roback napisał(a):
tak zgadzam sie z tym szpeceniem ale w sytuacji gdy robisz fotki np na jakiejs imprezie i zrobisz przykładowo 150 fotek <które bedą pamiątkowymi zdjęciami> to wątpie czy komukolwiek będzie się chciało wstawiać date używając programu graficznego...

Ponoć w niektórych programach robi się to automatycznie - program z exifa dodaje datę. Sam nigdy nie robiłem ale pewnie większość programów ma jakąś tam opcję albo da się ustawić taką akcje.

środa, 20 sierpnia 2008, 08:53

Zawsze się mocno zastanawiam po co komuś szpecące daty na fotkach?

Bo: