Teraz jest czwartek, 26 kwietnia 2018, 03:39

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 Cyfrówka - kompakt do 2000 zł 
Autor Wiadomość

Post Cyfrówka - kompakt do 2000 zł
Szukam cyfrówki do 2000 zł do tej pory używałem SONY P 200 i sprawował się super fakt ze brakowało mu stabilizacji obrazu .
Ale zdjęcia na AUTO wychodzili jak dla mnie super Niestety umarł aparacik .
Pora na coś nowego.
Jestem AMATOREM i pstrykam okazjonalnie na imprezach przy browarku gdzieś na wypadach po za miasto.
Niestety wybór jest tak ogromny ze nie wiem co wybrać.
Czego oczekuje ZOOM 5 razy Dobrej stabilizacji obrazu i detekcji twarzy i wybór scenerii.
Najbardziej mnie interesuje aparat co będzie miał dobre inteligentne AUTO
zazwyczaj gdy robię fotki jestem juz po paru głębszych i nie mam sił walczyć i ustawiać cokolwiek.

Szperałem po necie i na dzień dzisiejszy chciałem wybrać coś z tych modeli
Sony DSC-HX1
CANON SX1 IS
Canon PowerShot G10
Panasonic Lumix DMC-FZ38
PANASONIC DMC G1
CANON IXUS 990
CANON IXUS 980
Fuji FinePix F200 EXR
Panasonic Lumix DMC-LX3

Wiem ze to dużo ale właśnie jest tego tyle ze można ogłupieć
Dodam ze te 5 modele najbardziej do mnie przemawiając
Fuji FinePix F200 EXR
Panasonic Lumix DMC-FZ38
Panasonic Lumix DMC-LX3
Sony DSC-HX1
CANON SX1 IS

Niestety Panasonic Lumix DMC-LX3 ma za mały zoom a niestety wiem ze zoom to ważna rzecz bo miałem zoom razy 3 w moim sony i to było lekko za mało dlatego szukam tak razy 5 zoom
Proszę o wasza pomoc Oczywiście mogą inne propozycje

niedziela, 16 sierpnia 2009, 14:22

Post Re: Cyfrówka - kompakt do 2000 zł
Idź do sklepu i kup ten co ci się najbardziej podoba. Wszystkie będą miały podobną jakość obrazu.

PS.
Panasonic LX-3, jak dla mnie, ma bardzo dobry zakres ogniskowych 24-60mm i doskonały jasny obiektyw. Ale ja nie biegam za ptaszkami ani nie poluję na sąsiadki.

poniedziałek, 17 sierpnia 2009, 10:19

Panasonic Lumix DMC-FZ38