Teraz jest piątek, 21 września 2018, 21:44




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
 Witajcie pytanie mam:) 
Autor Wiadomość

Dołączył: poniedziałek, 9 lutego 2004, 00:31
Posty: 2
Lokalizacja: Poznań
Post Witajcie pytanie mam:)
Mam zamiar kupic aparat i kolega powiedzial zebym napisal tu bo podobno sie znacie na tym i na pewno pomozecie. No wiec mam jakies 1300 zl i tak sie zastanawiam co mam kupic a nie znam sie na tym za bardzo Pentax Optio 33L robi wrazenie to co o nim pisza i mi sie podoba ale nie wiem jak w praktyce. Moglibyscie sie wypowiedziec na jego temat i pomoc moze :wink: . No a moze macie jakies inne propozycje :roll: Bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc Dzieki


poniedziałek, 9 lutego 2004, 00:38
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Po pierwsze nie patrz na żadne takie firmy. Jeśli już to tylko Minolta, Canon, Olympus - akurat w tej cenie z pośród nich najlepiej wybierać. Tzn w sumie tylko Oly i Minolta nawet. Zależy, czy chcesz kupić w sklepie, czy na Allegro (jak wielu z nas) - tam jest najtaniej.

Wypadałoby jak zwykle odesłać Cię do tematu przyklejonego "Jak wybrać aparat?" w dziale "Co lepsze?". Przeczytaj dokładnie a potem napisz, co byś chciał znaleźć w nowym aparacie i czego byś od niego oczekiwał. Mógłbyś też się rozejrzeć samemu za cenami na http://www.allegro.pl i zobaczyć co w tej kwocie możesz kupić. Jest wiele modeli i możesz sobie wybrać.

Napisz więc coś więcej i wtedy doradzimy. Czekamy :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 00:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 21:40
Posty: 2014
Lokalizacja: Chorzów
Post 
A Nikon to co? :x


poniedziałek, 9 lutego 2004, 03:41
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Chodzi o to, że w tej cenie to Nikon raczej nie jest super i przegrywa z innymi modelami. W ogóle Nikon, to raczej droższa marka i w tak niskim przedziale ustępuje pola innym modelom, właśnie tych firm, które podałem. Dlatego raczej wśród nich nasz kolega powinien szukać jakiegoś egzemplarza.

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 04:10
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 9 lutego 2004, 00:31
Posty: 2
Lokalizacja: Poznań
Post wiem troche wiecej
No dobrze poszedlem za rada i popatrzylem na "Jaki aparat wybrac". Skoro mowicie ze Pentax to raczej nie to moze Canon Powershot a60 choc ta 2 mln matryca to tak srednio mi sie podoba albo Nikon coolpix 3100 tam juz 3 mln i znalazlem go za 1280 wiec moze byc. no i jeszcze moze Olympus C720... o Boze i badz tu czlowieku madry jak kazdego chwala :)
No o co jest nie tak z tym Pentaxem?
pozdrawiam i dzieki


poniedziałek, 9 lutego 2004, 14:41
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Pentax nie istnieje! Pamiętaj :)

Obejrzyj sobie właśnie te modele i może napisz, który by Cię interesował. Raczej nie patrz na A60, bo to stare dosyć. Zerknij także na Minoltę E323, Minoltę S414 i Olympusa C-350. Zdecyduj, czy zależy CI na zoomie optycznym większym jakimś, czy niekoniecznie - choć według mnie to się bardzo przydaje. Wtedy z tańszych modeli, to ten 720, albo pozbieraj na droższy Minolta Z1 :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 9 lutego 2004, 14:49
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
1300 zł masz na sam aparat, czy zestaw z kartą pamięci i zasilaniem? Jeżeli na sam aparat, to polecam S414 - jeżeli masz jakieś większe ambicje fotograficzne. Jeśli nie - zastanów się nad Olympusem C-350. Jeśli musi być taniej, to dobrym rozwiązaniem będzie Minolta E323 (jest tańsza od Olympusa i ma tańsze karty pamięci). W A60 matryca 2MP nie zdaje egzaminu. Wszystkie ustawienia manualne nic nie dają, a różnica w cenie do dwumegapikselowych konkurentów to ok. 200zł.


poniedziałek, 9 lutego 2004, 20:15
Zobacz profil
Post 
Ty Vendeur co to znaczy "takie firmy" Jak PENTAX zaczynał produkcję aparatów i obiektywów to TY jeszcze nie myślałeś o fotografii. Jest to firma z potężną tradycją i jakościa lepszą niż inne bardziej "głośne"
Minolty, Canony i inne takie firmy. A może wytłumaczysz się co to znaczy Pentax nie istnieje! Pamiętaj bo tego nie rozumiem


środa, 25 lutego 2004, 23:25
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Nie zgodzę się z tym, że Pentax ma większą tradycję i doświadczenie.

Pentax nie istnieje w fotografii cyfrowej dla kogoś, kto się chce nią troszkę poważniej zająć.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


czwartek, 26 lutego 2004, 02:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: niedziela, 22 lutego 2004, 18:18
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Post 
Cytuj:
Nie zgodzę się z tym, że Pentax ma większą tradycję i doświadczenie.

Pentax nie istnieje w fotografii cyfrowej dla kogoś, kto się chce nią troszkę poważniej zająć.


heh, to torche przesada, tak o kazdej firmie mozna mowic. rozmawialem ostatnio z fotoreporterem o tym jaki aparat kupic, zastanawialem sie wtedy nad minolta 414 i uslyszalem:

"no tak, minolta... zdarzylo im sie kilkoma modelami zblizyc do klasy sredniej, ale wiekszosc to sprzet dla zupelnych amatorow"

no ale jak sie pstryka aparatami za kilkadzesiat tys. mozna tak mowic ;)


czwartek, 26 lutego 2004, 11:27
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
C-720 nie polecam o tyle, że to inna optyka i matryca niż w modelach 740/750 - stąd jakością zdjęć ustępuje nowszym modelom. Jednak - gdyby cena miała być naprawdę okazyjna - to czemu nie? W końcu to całkiem dobry UZ (tylko pamiętaj, że C-720 ma 8x a nie 10x).

Minolta S414 - jest niezła, ale tryb manualny ma niezbyt rozbudowany; jeżeli ktoś chciałby "pomieszać" w ustawieniach, to może byc trochę mało...

Makak, myślę, że nie mówimy (piszemy) o niczym innym, jak o aparatach amatorskich, prawda? ;) Nawet nie próbuję zabierać głosu w dyskusjach o modelach droższych (tzn. rzędu 4 tys. zł.) a co dopiero mówić o aparatach reporterskich za kilkadziesiąt tysięcy... Nie moja bajka.

Pozdrawiam.


czwartek, 26 lutego 2004, 12:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL