Teraz jest poniedziałek, 23 kwietnia 2018, 21:36

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 JAki Aparat 
Autor Wiadomość

Post JAki Aparat
Witam Chce zająć się filmowaniem i fotografią wesel
Pytanie czy NIKON D 90 lub D5000 Staczy jakie szkła dokupić bo to co w zestawie to szmira POMOCY

środa, 3 lutego 2010, 23:58

Post Re: JAki Aparat
Zacznij od zakupu książek o fotografii i ich pilnej lektury.

PS
Jak nie wiesz jaki kupić sprzęt, to raczej nie zabieraj się ten biznes. Spieprzysz komuś weselną pamiątkę i Cię poczęstują bronami po plecach.

czwartek, 4 lutego 2010, 02:16

jacek2004 napisał(a):
Zacznij od zakupu książek o fotografii i ich pilnej lektury.

PS
Jak nie wiesz jaki kupić sprzęt, to raczej nie zabieraj się ten biznes. Spieprzysz komuś weselną pamiątkę i Cię poczęstują bronami po plecach.

Kolego wiem co nie co na temat fotografii nazwijmy to okolicznościowej znam zagadnienia związane z plenerem i fotkami studyjnymi, nie jestem totalnym laikiem poczytałem trochę książek o tej tematyce i mam też doświadczenie w fotkach jestem entuzjastą i mam na celu zgłębianie tej wiedzy bo zarówno w fotografii i videofilmowaniu kryje się jakiś mistycyzm coś co pcha cię dalej coś dzięki czemu wydajesz kupę kasy na nowy sprzęt...

Moje pytanie było zbyt ogólnikowe więc poprawie się Czy NIKON D 90 lub D 5000 na początek wystarczą czy na szkłach 16-85 VR
18-200 VR
18-70mm3.5-4.5 oblece całą imprezę na moje jeszcze by coś jasnego się przydało ale proszę o pomoc was fachowców bo po to to forum jest a spotykam się z kpiną

czwartek, 4 lutego 2010, 21:55

Taki jeden spieprzył mi ślubną pamiątkę. Potem się rozwiodłam. To na pewno przez to. :x

poniedziałek, 15 lutego 2010, 13:27

Heh, moi poprzednicy mają rację. Zanim zaangazujesz się w biznes ślubny lepiej żebyś podszkolił się w zakresie robienia zdjęć i filmów weselnych, bo sprzęt naprawdę nie wystarczy. Owszem, jest ważny, ale to nie wszystko.
Nie chcesz chyba zasilić grona 'kamerunów' albo nędznych fotopstrykaczy?