Teraz jest piątek, 20 kwietnia 2018, 12:53

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
 Kompakt do 650zł 
Autor Wiadomość

Post Kompakt do 650zł
Jestem tu nowy, witam wszystkich. Chciałem kupić nowy aparat cyfrowy, tyle, że nie znam się zbytnio na tym. Nie mam niestety wysokiego budżetu, tylko 650 zł. Liczę na Waszą pomoc.

Moje wymagania:

-Aparat chciałbym kupić za max. 650zł (+ koszt przesyłki)

- Przede wszystkim zdjęcia powinny być ładne, jakość jest podstawą

- Bardzo dużo robię zdjęć, ale nie znam się specjalnie na fotografowaniu, więc aparat powinien być raczej zautomatyzowany

- Bardzo zależy mi na zdjęciach seryjnych/sportowych, gdzie w ciągu sekundy robi się kilka zdjęć. Jest to najważniejsza dla mnie funkcja

- Mile widziany byłby tryb zdjęć seryjnych połączonych z samowyzwalaczem. Tzn. normalny samowyzwalacz, który robiłby kilka zdjęć z rzędu w jakimś odstępie czasu. Interwał, czy coś takiego.

- Duży zoom nie jest mi w ogóle potrzebny, więc nie przywiązuje do tego wagi, ale nie wykluczam go

- Aparat wykorzystywany będzie przez najbliższe lata, więc przydałaby się już opcja nagrywania filmów w jakości HD, ale nie jest to konieczność

Co do tego trybu seryjnego, to pamiętam, że kiedyś wziąłem od ojca aparat, który miał tą funkcję w miarę rozwiniętą. Tzn. bardzo szybko robiły się te zdjęcia i taki efekt zupełnie by mi wystarczył. Jednak tamten aparat znacznie przekracza mój budżet, bo kosztował ok 1300zł i nie pamiętam już jaki to był model... CHYBA jakiś Nikon. Na pewno był to ten z modeli superzoom, z regulowanym wyświetlaczem. Więcej szczegółów nie pamiętam niestety... może to Wam coś pomoże.

Mam nadzieje, że coś się znajdzie za tą cenę.

Na początku doradzono mi Canon'a sx120 is, ale w trybie zdjęć seryjnych osiąga tylko 0,9kl./s, więc odpada.