Teraz jest środa, 25 kwietnia 2018, 16:33

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
 Pewnie mnie wyśmiejecie ale zaryzykuje;) 
Autor Wiadomość

Post Pewnie mnie wyśmiejecie ale zaryzykuje;)
Jak większość osób goszczących na tym forum chce kupic aparat:) I tu się zaczynają schody.. Do tej pory robiłem zdjęcia prostym aparacikiem olympusa 35mm. Ale niedawno na skutek zasłużonego wieku i przebiegu znudziła mu sie współpraca ze mną.. Oglądałem lustrzanki analogowe ale przemyslałem sprawe i wiem że chce cyfre. Teraz kwestia jaką!!! Przeczytałem tu chyba wszystko co się dało na ten temat i przyznam że dowiedziałem się duużo:) Zacznijmy od kasy, w zasadzie chciałbym wydać coś w okolicach 1000 ale nie mam raczej sztywnego ograniczenia.. Jestem amatorem, co prawda mam ambicje ale nie jestem pewien czy to nie słomiany zapał:p Zdjęcia chce robić oczywiście na imprezach i podczas turystyki. Mam dysk 120GB ale oczywiscie najciekawsze zdjęcia chce mieć na papierze, mysle że chyba nie większe niż 10x15. Dużo osób doradza zakup aparatu np. w Anglii... Nie wiem na jakiej podstawie!!! Byłem tam w wakacje i wybieram sie równiez wkrótce.. Wtedy ie było taniej niz u nas. Dziś też sprawdzałem oferte Jessopsa i ceny są porównywalne z cenami w polskich sklepach nie mówiąc juz o allegro... W dodatku ta gwarancja Euro:/ No ale wracając do sedna sprawy.. Pierwszy mój typ to canon a60-prawie go miałem ale podobno 2mln matryca jest zupełnie nieprzyszłościowa i kłóci się z ideą manualnych ustawień.. Póżniej spodobał mi się Olympuis C-720 za 1300zł ale podobno to niezbyt udany model... Później pewien sprzedawca zaprezentował mi Minolte Z1 i zaimponował mi ten aparat zarówno wygladem jak i mozliwosciami( między innymi te filmiki..) Ogladałem jednak wiele zdjęć znalezionych w necie i te obwódki fioletowe na kontrastujacych powierzchniach to rzeczywiscie czeste zjawisko.. W dodatku nie mam pojecia czy wykorzystam wogóle ten aparat a jednak to już bądź co bądź zestaw za minimum 2000.... Ch