Teraz jest niedziela, 23 września 2018, 20:30

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
 Mam do 1000 dolarów kanadyjskich. Co mogę kupić? Co radzicie 
Autor Wiadomość

Post Mam do 1000 dolarów kanadyjskich. Co mogę kupić? Co radzicie
Na poczatku może opiszę do czego potrzebuję aparatu. Jestem początkującym fotografikiem lecz aparat chcę mieć bardzo dobrej jakości ponieważ ni chcę go zamieniać na kolejny gdy czegoś się już nauczę. Interesuje mnie jaką markę polecacie... Czym się kierować przy wyborze aparatu, jakimi funkacjami... :) Jakie akcesoria polecacie, ile kosztują oraz do czego są przydatne.
Dzięki za odpowiedzi

poniedziałek, 15 marca 2004, 23:17

hehe wpierw musiałem przeliczyć.. czyli wychodzi jakieś ~2900 złotych
jeszcze zależy gdzie byś kupował... jeżeli w Polsce, to jeszcze kwestia czy w sklepie czy np na allegro (różnica ~500zł).

co do funkcji to zależy jaki rodzaj "fotografi" chcesz "uprawiać" .. http://www.forum.swiatobrazu.pl/foto/vi ... .php?t=831 -powinno Ci na początek pozwolić w określeniu głównych założeń.. jeżeli na tej podstawie stwierdzisz że chcesz np zoom optyczny 10x i prócz automatu możliwość ręcznych ustawień parametrów zdjęcia to.... możesz zacząć sią zastanawiać np. nad minoltą diamage z1 (co innego może powiedzieć z1-man hehe)