Teraz jest niedziela, 22 kwietnia 2018, 09:01

Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
 Nikon D5100, czy coś innego do 2500zł? 
Autor Wiadomość

Post Nikon D5100, czy coś innego do 2500zł?
Witam. Zacznę od tego, że kompletnie nie znam się na aparatach. Potrzebuję lustrzanki głównie na wakacje, ale też służącej do robienia wszelkiej maści innych zdjęć, w kwocie do 2500zł. Sprzedawca w rtv polecił mi ten zestaw http://www.euro.com.pl/lustrzanki/nikon ... vr_1.bhtml , jednak znając życie, sprzedawca w rtv może wiedzieć niewiele więcej niż ja. Czy coś lepszego w tej kwocie znajdę? Mój budżet co prawda ten zestaw przekracza, ale kusi dodatkowy obiektyw. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

czwartek, 1 maja 2014, 20:00

Post Re: Nikon D5100, czy coś innego do 2500zł?
Proponuje zachować czujność przy zakupie bo taki np sprzedawca moze zaoferować ci tzw małpkę i jakies tanie lusterko kieszonkowe i to tez bedzie lustrzanka albo skieruje cie do apteki po aparat na zeby lub słuchowy i przy twoim braku wiedzy o aparatach moze sie zle skończyć .Proponuję przed zakupem poczytac cos na temat aparatów i fotografii zeby ustrzec sie przed zle wydanymi pieniędzmi .pozdrawiam

niedziela, 4 maja 2014, 06:38

Post Re: Nikon D5100, czy coś innego do 2500zł?
ja osobiście polecam zestaw, z którego korzystam, i który jest dość popularny w rozsądnej cenie, mianowicie nikon D5100 z obiektywem 18-105 mm.
Jak na stosunkowo tani obiektyw rysuje ostro i przy dłuższych ogniskowych może pochwalić się całkiem ładnym rozmyciem tła.
Poza tym na matrycy DX, czyli z danym aparatem dostajemy odpowiednik ogniskowych 27-157 mm.
Myślę że to zakres wystarczający w większości zastosowań szczególnie na wakacjach.
Jeśli to wciąż mało to zbliżone parametry optyczne ma jeszcze obiektyw 18-135 mm dający na długim końcu odpowiednik 202 mm i mający podobne wyniki jeśli chodzi o ostrość.