Teraz jest niedziela, 22 kwietnia 2018, 10:36




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
 jest problem ze zdecydowaniem sie!do 2300zł za cyfraka 
Autor Wiadomość

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post jest problem ze zdecydowaniem sie!do 2300zł za cyfraka
wlasnie,poprosze o jakas rade uzytkownikow tych aparatow a takze znawcow tego tematmu. chce kupic sobie cyfrowke sredniej klasy, w ktorej moglbym troche pobawic sie manualnymi funkcjami(a nie full automat).zalezy mi tez na dobrej jakosci zdjec - dosyc oczywiste. funduszy mam do 2300 - tyle ze moge jedynie kupic cyfrowke w sklepie(musze na raty)wiec ceny z allegro sa dla mnie nieaktualne. mam kilka wlasnych propozycji-oczywiscie 2300 to caly zestaw wiec mysle o aparacie za 2000 + ok 300 za karte 128mb na dobry poczatek
myslalem o
1.olympus c-5000(2000zł)
2.canon powershot A80(1800zł)
3.minolta dimage f200( 1850zł)
4.olympus camedia c740 lub c-760(ok 2000zł)
5.nikon coolpix 4300

CZY tez moze nie warto wydawac tak duzo i kupic canona A70 za 1600 z karta?

CZY tez wysuplac jeszcze troche pieniedzy i zakupic olympusa c-750(ale to juz ostatecznosc)

dziekuje z gory za rady i podpowiedzi


piątek, 9 kwietnia 2004, 15:31
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Czy potrzebujesz ultrazooma? Bo to dość istotne. Niestety, ciągle konieczne jest wybieranie pomiędzy długością zooma i jakością zdjęć (oczywiście różnica nie jest kolosalna, ale zauważalna). Jeśli ultrazoom, to moje typy standardowo są dwa : Olympus C-740 i Minolta Z1 - różnice były wałkowane miliony razy. Jeśli nie, to ja zastanawiałbym nad sporo tańszym (1200zł) Olympusem C-4000, bo ciężko jest znaleźć za przedstawione przez Ciebie pieniądze coś dużo lepszego w sklepie. Z innych można też myśleć o Canonie G3 (o ile dostaniesz), raczej wątpię, żebyś gdzieś znalazł np. Olympusa C-4040.


piątek, 9 kwietnia 2004, 19:37
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post 
nie , ultrazoom nie jest jakas koniecznoscia,najbardziej zalezy mi na jakosci zdjec


piątek, 9 kwietnia 2004, 22:50
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Lepsze zdjęcia (choć nie wiem, jak z C-5000) od wymienionych aparatów będzie robił w tej cenie chyba Olympus C-4000, który kosztuje około 1200 zł - jeszcze byś zaoszczędził.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 9 kwietnia 2004, 22:58
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post o kurcze!
no ladnie!ale nigdzie go nie widzialem,postaram sie jeszcze poszukac..ale nawet lepsze od c-750??trudno mi uwierzyc,ale wielkie dzieki i pozdrawiam,a jakimi aparatami wy robicue zdjecia-zadowoleni??


piątek, 9 kwietnia 2004, 23:01
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
On robi lepsze zdjęcia, bo nie jest UZ i przez to ma lepszy obiektyw między innymi. Choć C-5000 to jego następca :)

Ja robię aparatem, jak w podpisie i jestem zadowolony - ostatnio troszkę bardziej poznałem moją Z1 i się zbliżyliśmy do siebie :P

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 9 kwietnia 2004, 23:08
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post hmmm
w sumie nad z1 tez sie zastanawialem..co do niej trzeba dokupic tak na poczatek-oprocz karty pamieci oczywiscie?


piątek, 9 kwietnia 2004, 23:24
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Standardowo, czyli akumulatorki + ładowarka i jakiś futerał. A aparat bardzo fajniutki i wiele osób ma go już na forum, za moją namową... Ale nikt nie żałuje i może do nas dołączysz :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


piątek, 9 kwietnia 2004, 23:35
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
No cóż, a ja moge tradycyjnie polecić C-740 - robi naprawdę dobre zdjęcia. Niegorsze od Z1, jednak podpisuję się pod komplementami odnośnie C-4000, jeżeli chciałbyś wydać mniej a zależy Ci w pierwszej kolejności na jakości zdjęć. Jeżeli bardzo liczysz się z pieniędzmi - jednak nie kupowałbym C-750; no chyba, że znajdziesz go gdzieś w okolicach 2100-2200 złotych. Nawiasem mówiąc - w sklepie widziałem C-740 za ok. 1700 złotych (Trójmiasto).

Co do C-5000 - to aparat-tajemnica, czasami takie wrażenie odnoszę; zbiera przeciętne noty i nie znam nikogo, kto by go posiadał - a jest już całkiem tani jak na 5MPix z pełnym manualem. Czyżby powtarzała się sytuacja z C-4000? C-5000 jest zupełnie inny wizualnie, ale również paskudny (jak dla mnie) i jeszcze parę miesięcy temu kosztował całkiem niemało... Chociaż C-4000 chyba sprzedawał się nieco lepiej. Może C-5000 nie wytrzymał konkurencji z C-5050/5060? C-4000 zarówno pod względem ceny jak i możliwości prezentował lepiej jako alternatywa dla droższego C-4040. Jeżeli chodzi o konkretne zarzuty - czytałem o problemach z AF w ciemnych pomieszczeniach (rzecz względna); do tego przy najdłuższej ogniskowej obiektyw jest dosyć ciemny (zakres W2.8-T4.8). Gorzej radzi sobie w trybie makro niż C-4000 i jest zasilany oryginalnym akumulatorem Olympus (kwestia gustu, tradycyjne AA chyba są wygodniejsze?).

Może ktoś ma jakieś doświadczenia z C-5000Z?

Pozdrawiam.


sobota, 10 kwietnia 2004, 00:30
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post tak, o to chodzi
z tego co wiem c-760 jest nastepca c-740,i w zasadzie nie widze miedzy nimi roznicy-nawet w cenie- tzn. c760 jest z akumulatorkiem w standardzie...jak uwazasz,warto inwestowac w c-760??
a z c-5000.to zagadka nie z tej ziemi,w zasadzie nikt go nie poleca(w sklepie tez nie,powiedzieli ze juz lepszy c-50,ale nie sadze).w zasadzie to c-5050 i c-5060 sa tak dobre ze przycmily mlodszego brata.no nie wiem co zrobic,pojde do sklepu,wezme c-74(6)0, z1 i moze jeszcze to fuji s5000 i wtedy zdecyduje..znacie moze jakas strone gdzie jest taki dokladny test z porownaniem aparatow w tej samej strefie cenowej??pozdrawiam:)


sobota, 10 kwietnia 2004, 11:04
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
S5000 to sobie odpuść - pisaliśmy o tym już wiele razy. On tylko super wygląda...

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


sobota, 10 kwietnia 2004, 12:20
Zobacz profil

Dołączył: czwartek, 6 listopada 2003, 21:49
Posty: 1780
Post 
Jeżeli dobrze pamiętam, to C-4000 był dużo bardziej udany od C-5000. Miałem go w ręku baaardzo dawno i mnie nie zachwycił (nawet abstrahując od wyglądu). Poszukaj go po dużych salonach AGD/RTV i foto. Może jakiś sklep internetowy sprzedaje na raty? Jeżeli nie zależy Ci na ultrazoomie, to go nie kupuj, lepiej wybrać coś, co robi lepsze zdjęcia. Nie wiem, jak wyglądają ceny i dostępność Canona G3, ale to także może być dość ciekawa propozycja.


sobota, 10 kwietnia 2004, 13:04
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
S5000 świetnie wygląda i zły nie jest - bez przesady, ale trochę ustępuje choćby Olympusom - to jednak subiektywna opinia.

Tak, C-760 to następca C-740; w skrócie:jest jeszcze mniejszy (reklamowany jako najmniejszy UZ świata), nieco szybszy, nagrywa lepsze filmy, ale posiada firmowy akumulatorek (dla mnie to wada i to spora - wolę tradycyjne AA czyli paluszki). Kilka różnic zapewne by się jeszcze znalazło, jednak optyka pozostaje bez zmian (tak przynajmniej wynika z opisów).

Nie wiem, na ile zauważalny jest ten wzrost "szybkości działania"; ponieważ nie zależy mi na filmach, od tego uzależniałbym swoją decyzję przy zakupie C740/760 - bo firmowy akumulator (jak wspomniałem) wydaje mi się chybionym ulepszeniem. Ale to kwestia gustu - co komu odpowiada.

Pozdrawiam


poniedziałek, 12 kwietnia 2004, 20:31
Zobacz profil

Dołączył: piątek, 9 kwietnia 2004, 15:17
Posty: 19
Post ehret
dzieki wszystkim..pozostaje przy tych samych typach jednak na poslki rynek ma wejsc Z2(tylko nie wiem kiedy)-i jak czytalem testy wyszly b dobrze. dodatkowo pojawi sie c-770 wiec staniec powinien c-750..tyle ze ja juz nie moge czekac(sie doczekac)i chyba nie wytrzymam i jutro sie przedje po wszystkich sklepach a srode ostateczny zakup:)dzieki raz jeszcze i jak jeszcze ktos ma cos do dodania,np:) o Z2 albo fuji f5000...to zapraszam:)


poniedziałek, 12 kwietnia 2004, 21:55
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Ja dodam, że Fuji S5000 w porównaniu z Z2 odpada i pisaliśmy o tym często. Bierz Minoltę albo Olympusa :)

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


poniedziałek, 12 kwietnia 2004, 22:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL