Teraz jest czwartek, 19 kwietnia 2018, 17:12




Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
 Aparacik a moje wymagania ;) 
Autor Wiadomość
Post Aparacik a moje wymagania ;)
Hej, potrzebuje jakas cyfrowke. Wazne, zeby miala zoom optyczny i w miare dobre odzwierciedlenie kolorow. No i cena - powiedzmy ze do tysiaca, ale lepiej mniej ;) Co polecicie? Moze poczekac jeszcze i kupic cos pozniej? Aha, aby bylo tnaiej, to moge sie zdecydowac nawet na sprzet z drugiej reki.

Czekam na odp :)


poniedziałek, 26 kwietnia 2004, 13:41
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post re
no cóż........ja tam nie mam cyfrówki, ale widziałem wiele fotek i nieco o tanich modelac (bo taki chcę kupić) czytałem więc:
Canon A60- very good, 2mln pikseli, ale po co więcej??? do 10x15 do wywołania spoko, a jakość jego matrycy jak na tą cenę jest dla mnie w porównaniu z aparatami z tego przedziału cenowego powalająca. na dodatek ma pełny manual (dla mnie to spora frajda tak bez uszkadzania pogrzebać w ustawieniach) i to aparat z wyższej klasy jakościowej jak a70 a75 a80 (one mają większe matryce i jeszcze czymśtam się różnią, ale dla mnie to żadna różnica, a obracanego lcd nie chcę) od tych pozostałcyh do tysiaka, tylko że tańszy, bo mniejsza matryca. ja bym ten model kupował, nawet za cenę dodatkowych aku
2. minolta e323- fajny, bo mały, pełne auto, tylko że ma tylko iso100 i czasem fotki z tego powodu takoś jakoś słabo wychodzą, ale to 3mln matryca i zoom optyczny ma
3. olympus c-4000- nieco droższy, za ok. 1200, 1300, ale tylko dlatego, że wycofywany z produkcji, tak to on do 2000 tysięcy przed dochodził, jak nie więcej, aparat bardzo tu teraz polecany
4. olympus c-220- tani, bo za ok. 700zł i fotki to robi całkiem przyzwoite, ale z a60 nie ma szans. za taką cenę very good
5. olympus c150, c160- są to bliźniaki c160 niedawno wyszedł mają odpowiednio 2 i 3 mln matrycy. bez zooma optycznego, ale najtańsze, z których zdjęcia do wywołania można robić. można je na allegro za 5 stów dostać
6. olympus c350- wyszedł niedawno c360 więc pewnie tanieje, bardzo dobry automat, z 3 mln matrycą i ładne fotki robi
7. no ta minolta s-414 wygląd taki jakiś.....ale niewiele o nim wiem, bo nawet fotek niewiele widziałem, więc nic nie mówię o nim
8. może jakiś canon ixus, jeśli taki jest za tą cenę??
9. wiesz, nie opłaca się kupować wg. mnie sony i olympusów na xd cards, bo te ich karty pamięci są cholernie drogie, więc ja się nawet nad nimi nie zastanawiam i ich odrzucam

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


piątek, 30 kwietnia 2004, 22:04
Zobacz profil

Dołączył: poniedziałek, 8 grudnia 2003, 08:56
Posty: 952
Lokalizacja: Gdynia
Post 
@Superbike 2001
Olympus C-4000 to aparat wyrastający ponad poziom - o ile pozostałe (poza A60 i S414) to typowe automaty, o tyle C-4000 jest półprofesjonalnym (może to lekka przesada, ale tak go co poniektórzy określali) aparatem z pełnym manualem - jednak trochę starszym (2002 rok).

S414 oferuje również 4MPix matrycę, nieco większy zoom optyczny, ale i uboższy tryb manualny.

Poza tym - nowe Olympusy właściwie bez wyjątku (wyższe modele dodatkowo obsługują CF i starszy domyślny format Olympusa czyli SM) "chodzą" na XD - więc w takim razie z założenia odpadają C-150/160/350.

Jednak czy różnica cenowa pomiędzy XD a SD jest aż tak zabójcza, by dyskwalifikować te pierwsze? Chyba nie...

Pozdrawiam.


piątek, 30 kwietnia 2004, 22:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: poniedziałek, 28 lipca 2003, 19:56
Posty: 348
Lokalizacja: ŁódŸ
Post !
A 60 jest spoko tylko 2 mpx. troszkę przymało. Ale może wystarcza.

_________________
Canon A 70. Karta 128 MB KINGSTON, statyw Weifeng WT 3550 pokrowiec x2 TAMRAC i FiordNansen. GP SMART i EMOS MW 9168 +Aku 4x GP 2100 i 4x2300. (Oraz 12xGP 1300).


niedziela, 2 maja 2004, 21:38
Zobacz profil
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył: wtorek, 2 grudnia 2003, 15:36
Posty: 6257
Lokalizacja: Wrocek
Post 
Ja też bym wziął tego A60. Dobry aparat, większa matryca raczej nie potrzebna i zostanie Ci jeszcze na dodatkowe akcesoria - koszt aparatu to chyba poniżej 700 zł.

_________________
Obrazek 77 + VG-C77AM + Obrazek 16-50/2.8 i 70-300G + Obrazek 8/3.5 + 32GB ||| Minolta SRT101 ; Minolta A1


niedziela, 2 maja 2004, 22:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył: sobota, 10 kwietnia 2004, 20:59
Posty: 1321
Lokalizacja: Gdańsk- wiecz(trz) ne miasto
Post re
poniżej 700zł? ale nie u ss, tylko u kogo innego i i tak mała szansa, że ktoś nie wylicytuje więcej, ostatnio widziałem jedną aukcję- było 680, skończyło się na ponad 700 i to grubo

_________________
::Był sobie flamaster i się popisał::
::Zaczynam z fotografiš od nowa...::


niedziela, 2 maja 2004, 22:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Stwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL